در یک پژوهش مشخص شد که وقتی تعداد زنانی که در اطراف یک مرد زندگی می کنند کمتر است...

در یک پژوهش مشخص شد که وقتی تعداد زنانی که در اطراف یک مرد زندگی می کنند کمتر است، آن مرد تمایل بیشتری به خریدن هدایا یا صرف هزینه بیشتر برای خرید حلقه نامزدی دارد، و بدین ترتیب می توان گفت نسبت زنان به مردان تاثیر بسیار عمیقی بر رفتار انسان ها خواهد داشت.
محققان دانشگاه مینسوتا بیش از 600 نفر را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که وقتی به دانشجویان پسر گفته می شود که تعداد دختران دانشکده کمتر است، آنها به پرداخت هزینه بیشتر برای ولنتاین یا خرید حلقه نامزدی تمایل بیشتری نشان می دهند.
روانشناسان می گویند تعداد جمعیت جنس مخالف ناخودآگاه بر رفتارهای ما تاثیر می گذارد. جالب اینکه این افراد هرگز نمی دانستند که دانشی که نسبت به تعداد نفرات جنس مخالف دارند بر رفتارشان اثر گذاشته است.
در آزمایش دوم، محققان 143 شهر آمریکایی را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدند که مردان شهرهایی که تعداد زنانشان کمتر است، نسبت به مردان شهرهای دیگر، 42 درصد بیشتر خرج می کنند. اما هزینه هایی که زنان صرف می کردند هیچ ربطی به تعداد مردان نداشت، اگرچه آگاهی از کمبود مردان بر تصمیم گیری های شغلی زنان اثر می گذاشت و آنها را به یافتن شغل های پردرآمدتر متمایل می کرد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: hamseda.ir

مطالب جالب دیگر:
انتخاب زیباترین دوشیزه قاچاقچی: دختر 22ساله ای که به زودی اعدام می شود!! (+عکس)
انتخاب زیباترین زن انگلستان؛ ستاره‌ای که همسرش بارها به او خیانت کرد! (+عکس)
زنی که برروی بدنش 6005 سوراخ و حلقه وجود دارد!! (+عکس)