اپل در گذشته نشان داده پا به هر میدانی بگذارد موفق و به خصوص بسیار متفاوت خواهد بود و ثابت کرده با محصولاتش می تواند دنیا را متحول کند...

اپل در گذشته نشان داده پا به هر میدانی بگذارد موفق و به خصوص بسیار متفاوت خواهد بود و ثابت کرده با محصولاتش می تواند دنیا را متحول کند.
گمانه زنی های زیادی برای تولیدات آینده اپل، نه مختص گوشی یا تبلت بلکه تولیدات متفاوت دیگر وجود دارد که حتما اگر چنین پیش بینی به واقعیت تبدیل شود مطمانا اپل برایمان دنیای دیگری می سازد.
اما پیش بینی های تولیدات آینده اپل:

۱:iPets
iCat و iDog رباتهایی مخصوص کسانی که عاشق حیوان خانگی اند اما مشکلات نگهداری آنها مانع داشتن یک حیوان برایشان شده است. این رباتها دارای سیستم عامل iOS و تکنولوژی iCloud برای برقراری ارتباط با گوشی iPhone تان می باشند. این رباتها را میتوان ابه عنوان نگهبان قرار داد و با هماهنگ سازی با iOS میتوانید آنها کنترل کرده و هر آنچه را می بینند در نمایشگر iOS همراهتان ببینید. همچنین دارای بلوتوث و وایفای برای برقراری ارتباط بیشتر.

۲:iPlay
یک کنسول بازی خارق العاده با قابلیت هماهنگی با سیستم عامل iOS و حتی تلویزیون و همچنین دارای قابلیت پخش موسیقی و فیلم

۳:iCycle
با دوچرخه اپل مهم نیست از چه راهی می خواهید بروید، جاده، کوهستان، صحرا یا هرجای دیگر این دوچرخه اتوماتیک و اگر بخواهید به صورت دستی بر روی صفحه نمایش می توانید وضعیت راهتان را مشخص کرده تا دوچرخه و لاستیک ها با آن شرایط سازگار شده و راه را برایتان مثل جاده صاف و هموار کند. شاسی های این دوچرخه دارای باتری داخلی هستند و با پازدن شارژ می شوند. و همچنین می توانید گوشیتان را برای شارژ به دوچرخه وصل کنید.

۴: iBrew
بیدار شدن از خواب همیشه کار سختی بوده، و دم کردن چای یا قهوه صبحانه نیز حوصله خاصی نیاز دارد. آی برو با هماهنگ شدن با ساعت آلارم iOS قبل از بیدار شدنتان چای و یا قهوه را برایتان آماده می کند.

۵: iceBox
تجربه ای جدید و متفاوت در آشپزخانه؛ در اپل تی وی دارید فیلمی را می بینید و وقت شام است و باید به آشپزخانه رفته و شام بخورید؟ با یخچال اپل ادامه را در آشپزخانه و با آیس باکس ببینید… این یخچال دارای سیستم گرما و سرمای بسیار قوی می باشد که قابل برنامه ریزی و هماهنگی با گوشی iOS تان هست.

۶: iQua
اپل باید به فکر مایه حیاتمان نیز باشد؛ با آی کوا هر آب آلوده ای را می توانید تصفیه کرده و پس از پاک سازی کامل آن آب را بیاشامید. آی کوا ‌هر آب آلوده ای که باشد را تا ۹۹٫۹% پاک کرده و همچنین آن را به آبی خنک تبدیل می کند. اگر روزی ۸ بار کار تصفیه را انجام دهید، هر فیلتر تا سه ماه به خوبی کار می کند.

7: HiTops
دنیا دنیای مد و فشن شدن هست و اپل هم نباید در این ضمینه عقب بماند. این کفش علاوه بر زیبایی خاص خود یک کفش ورزشی نیز می باشد که میزان مصرف کالریتان را نیز محاسبه می کند. همانطور که معلوم است برای باز و بسته کردن کفش باید از قفل اسلایدی استفاده کنید. این کفش در دو رنگ سفید و مشکی در سترس خواهد بود.

8:iSight
این تنها یک عینک زیبایی نیست بلکه قابلیت های باور نکردنی را نیز به همراه دارد.
با این عینک می توانید دنیا را از نمایی دیگر ببینید. این عینک بسته به هوای محلتان لنزهای متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهد اگر هوا صاف و روشن است و یا شب است و تاریک تنها با یک کلیک برای عینک وضعیت را مشخص کنید، و می بینید که عینک رزولوشن را برایتان افزایش داده و اطرافتان را با نمای جدیدی می بینید. این تنها قابلیت عینک اپل نیست،  آی سایتس دارای یک دوربین ۱۰  مگاپیکسلی است که می توانید با گوشی iOS تان آن را هماهنگ کرده و عکاسی یا حتی با ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید.

9: iRosol
ابزاری بسیار عالی برای نقاشان؛ این اسپری می تواند هر رنگی را اسکن کرده و یا حتی می توانید خودتان آن را با استفاده از برد روی دستگاه دستی انتخاب کنید و رنگ آمیزی را شروع کنید. میزان پخش رنگ می تواند به اندازه یک مداد و یا به اندازه یک قلموی نقاشی بزرگ نیز باشد. این اسپری دارای کارتریج می باشد و باید رنگهای C(Cyan) M(Magenta) Y(Yellow) را پس از اتمام تعویض نمایید.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: gooyait.com

مطالب جالب دیگر:
اتفاقات تلخ دختری که در 4سالگی ازدواج کرد!! (+عکس) (+16)
دختری که شبیه عروس دریایی بود، مرد! (+عکس)
زنی که اولین بچه‌اش را در 19سالگی و فرزند دومش را در 60سالگی به دنیا آورد!! (+عکس)