متخصصان می گویند پارازیت ها نمی توانند دلیل سقط جنین باشند و اگر قرار است به مضرات امواج پارازیت بپردازیم امواج تلفن همراه از آن مضرتر است...

متخصصان می گویند پارازیت ها نمی توانند دلیل سقط جنین باشند و اگر قرار است به مضرات امواج پارازیت بپردازیم امواج تلفن همراه از آن مضرتر است.
متخصصان پزشكی معتقدند كه تمام موارد غیر طبیعی محیط اطراف ما می تواند باعث ضرر به سلامتی شود اما برای اینكه بگوییم یك رویداد باعث بیماری یا عارضه ای می شود احتیاج به كار تحقیقاتی است كه به طور مداوم انجام شده و اگر میزان امواج یا مواد مضر محیط بالا باشد توسط وزارت بهداشت هشدار داده می شود.
این روزها خبر سقط جنین براثر امواج پارازیت ها هر روز توسط برخی بزرگنمایی می شود و این درحالیست كه میزان امواج پارازیت ها بسیار پایین بوده و حتی كمتر از امواج تلفن همراه است كه در تمام كشورهای دنیا حتی كشورهای پیشرفته وجود دارد. چطور امواج تلفن همراه در كشورهای پیشرفته باعث سقط جنین نمی شود اما امواج پارازیت ها خطرناك است؟

دکتر ابوالفضل مهدی ازده متخصص زنان و زایمان در این خصوص گفت: در برخی از خبرها گفته شده که پارازیت ها باعث سقط جنین می شود اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز مستندات علمی در این زمینه وجود ندارد زیرا از نظر منابع علمی هر مطلبی را که جستجو می کنیم گویای این مطلب است ممکن است پارازیت ها باعث سقط جنین شود اما ممکن بودن در علم پزشکی به معنی قاطعیت نیست.
 مهدی زاده با اشاره به اینکه امواج موبایل می تواند بیشتر از پارازیت ها خطرناک باشد تصریح کرد: به دلیل اینکه تلفن همراه بیشتر استفاده می شود، به عنوان یک عامل محیطی خطر ناک می تواند در سقط جنین موثر باشد بنابراین توصیه می شود که خانم های باردار کمتر از تلفن همراه استفاده کنند و آن را در اتاق خواب و در کنار خود قرار ندهند البته باید این نکته را یاد آور شد که تلفن همراه هم در کنار سایر عوامل محیطی تاثیر گذارتر است و به تنهایی خطرناك نیست.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
عکس: گربه ای که همسرش را ماساژ می دهد و می بوسد!!
عکس معروفی که بعد از 80سال مشخص شد واقعیت نداشته است!! + عکس
آموزش پاک کردن سی‌دی و دی‌وی‌دی + عکس