از جمله رقبای "لی" می توان به "جری میکولک" اشاره کرد که می تواند 8 گلوله را در 1 ثانیه به 4 سوژه مختلف شلیک کند...

همه افرادی که به نوعی خبرهای ورزشی و یا خبرهای عجیب را دنبال می کنند با نام یوسین بولت دونده جامائیکایی که به عنوان سریعترین مرد دنیا شناخته میشود آشنا هستند اما این لقب به تازگی واگذار شده است.
یوسین بولت به عنوان سریعترین انسان شناخته می شود چرا که هیچ کس توانایی دویدن به مانند او را ندارد اما به تازگی "بن لی" روی دست سرعت او بلند شده است.
"لی" که یک نوازنده 32 ساله ویلیون است با مهارت خاصی که در نواختن ویولون دارد توانسته است به تازگی عنوان سریعترین مرد دنیا را به خودش اختصاص دهد.
او در یک خانواده موسیقی دان بزرگ شده است و از سن 5 سالگی به نواختن ویولون مشغول بوده است. این باعث شده است تا او مهارت خاصی داشته باشد و می تواند 15 نت در ثانیه بنوازد. که البته به گفته خودش سرعتش در شرایط خاص از این هم بیشتر می شود.



مهارت اصلی او در یک مسابقه سرعت مشخص شد که در آن شرکت کننده هایی از سراسر دنیا برای نشان دادن سرعتشان با یکدیگر رقابت می کردند. از جمله رقبای "لی" می توان به "جری میکولک" اشاره کرد که می تواند 8 گلوله را در 1 ثانیه به 4 سوژه مختلف شلیک کند.
متخصصین مغز و اعصاب می گویند او با دست راست خود می نوازد و این بدین معنی است که بخش چپ مغز او بی نهایت دقیق و با سرعت خارق العاده ای کار می کند. او می تواند 810 نت را تنها در یک دقیقه بنوازد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir