ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که از اولین تلویزیون ULTRA HD منحنی با نسبت تصویر 21:9 (مدل 105UB9) در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد....
ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که از اولین تلویزیون ULTRA HD منحنی با نسبت تصویر 21:9 (مدل 105UB9) در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد. جدیدترین تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون ULTRA HD منحنی این شرکت است. تلویزیون 105 اینچ خیره‌کننده (به طور مورب) با مدل105UB9  برندۀ جایزه شده و رسماً بزرگترین تلویزیون منحنی است که تاکنون ساخته شده است.
این تلویزیون حیرت‌انگیز کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ و زوایۀ دید وسیع را با امکان تفسیر دقیق‌‎ترین جزییات و وضوح چشمگیر ارائه می‌دهد تا سطح بی‌مانندی از غوطه‌ور کردن ببیننده در تصویر را ایجاد کنند. تلویزیون 105UB9 از صفحه‌نمایش سینمایی CinemaScope با نسبت تصویر 21:9 برخوردار است که برای لذت بردن از فیلم ایده‌آل است؛ درست همان طور که هدف از ساخت آنها ایجاد لذت تماشا بوده است. مزیت دیگر نمایشگر فوق وسیع این است که به کاربران امکان می‌دهد تا به اطلاعات مشاهده‌ در طرفی از تلویزیون دسترسی پیدا کنند؛ بدون اینکه از کاری که در حال انجام دادن هستند صرف نظر کنند.



تلویزیون 105UB9، با نمایشگری که وضوح 11 میلیون پیسکل (2160×5120) دارد، نمایانگر همکاری موفقیت‌آمیزی بین ال‌جی الکترونیکس و LG Display است. برای تحقق بخشیدن انحنای تلویزیون، فناوری‌های جدیدی برای حل چند مسئله معرفی شد. فناوری‌هایی مانند حفظ یکپارچگی ساختار و ارائۀ رنگ و روشنی یکنواخت در سراسر نمایشگر بزرگ از آن جمله‌اند. تاکنون، پنل‌های OLED به دلیل توانایی تولید نور خودشان، برای نمایشگرهای منحنی ترجیح داده می‌شدند.
شرکت LG Display با اصلاح فناوری مدار پیکسل TFT (Thin Film Transistor) بر چالش نوردهی ناهمسان پشت غلبه کرد تا از نشت رنگ پیشگیری کند و تجربۀ مشاهدۀ بی‌نظیری را از هر زاویه‌ای فراهم کند.
یونگ-کی هوانگ، نایب رئیس و رئیس بخش تلویزیون در LG Display، می‌گوید: «شرکت LG Display فرمانروایی خود در بازار نمایشگرها را با فناوری‌های متمایز و مبتکرانه حفظ کرده است. با وضوح 11 میلیون پیکسل، پنل 105 اینچ LCD منحنی گواهی بر پیشگامی مستمر ما در بازار نسل بعدی نمایشگرها است که ارزش جهانی و استثنایی را برای مشتریان ما به ارمغان می‎آورد.»
این-کیو لی، معاون و سرپرست بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ما مفتخریم که در بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا از تلویزیون ULTRA HD منحنی 105 اینچ خود رونمایی کنیم. ال‌جی105UB9  عنوان بزرگترین در دنیا و اولین در دنیا را با خود به همراه دارد و از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای ارائۀ تجربۀ مشاهدۀ واقعاً منحصربه‌فردی برخوردار است. ما به گرداندن بازار نسل جدید تلویزیون‌ها ادامه می‌دهیم و نشان می‌دهیم که با ال‌جی همه چیز ممکن است.»
بازدیدکنندگان از غرفۀ ال‌جی در CES 2014 (مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شمارۀ 8204)، از سه‌شنبه 7 ژانویه تا 10 ژانویه، فرصت دارند که خودشان از نزدیک این محصول متمایز را ببینند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: lgblog.ir

مطالب جالب دیگر:
عکس های دیدنی از کودکی بازیگر زن سرشناس هالیوودی!
جذاب ترین مادر و دخترهای چین!! + عکس
شغل هایی که شما را چاق می کنند کدام هستند؟!
زنی که مدیر بزرگترین شرکت اتومبیل سازی آمریکا شد! + عکس
پیوند عجیب دست به مچ پا!! + 2 عکس دیدنی