حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی احساس می‌کنید تبلت‌تان واقعا کند شده و یا برای چند ثانیه هنگ کرده است. نکات زیر برای بالا بردن سرعت کمک‌تان می‌کند...
حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی احساس می‌کنید تبلت‌ تان واقعا کند شده و یا برای چند ثانیه هنگ کرده است. نکات زیر برای بالا بردن سرعت کمک‌تان می‌کند:‬

‬۱- تبلت یک وسیله ذخیره و بایگانی اطلاعات برای شما نیست. انتظار نداشته باشید که در کنار استفاده‌های روزمره تمامی فیلم‌های مورد علاقه شما و عکس‌های خانوادگی شما را ذخیره کند تا شاید شما روزی مایل به دیدن آن‌ها باشید. برای افزایش سرعت تبلت پیشنهاد می‌کنیم که فقط فایل‌هایی را که شما در طول روز به آن‌ها نیاز دارید روی تبلت ذخیره کرده و سعی کنید حافظه آن را خالی نگاه دارید.

۲- نصب نرم‌افزار روی تبلت بسیار راحت و ساده است اما بی دردسر نیست. برای افزایش سرعت تبلت از نصب هر نرم‌افزاری روی تبلت خود پرهیز کرده و تنها نرم‌افزارهایی را که از آن‌ها استفاده می‌کنید روی سیستم خود نگه دارید. اگر هم بعد از نصب یک نرم‌افزار به آن نیازی ندارید می‌توانید آن را از روی سیستم خود پاک کنید.

۳- در صورتی که یک نرم‌افزار اجازه می‌دهد آن را روی SD Card نصب کنید، بعد از نصب آن را به SD Card منتقل کنید. برای این کار می‌توانید از قسمت تنظیمات تبلت روی گزینه برنامه‌ها کلیک کنید.

۴- از نرم‌افزار های Tune up برای افزایش سرعت تبلت استفاده کنید. شمار بسیاری از این نرم‌افزارها برای تبلت آماده استفاده است.

۵- هر از چندگاهی بعد از گرفتن نسخه پشتیبان از تبلت آن را Reset factory کنید. این کار به شما کمک می‌کند که اولا یک خانه تکانی در نرم‌افزارها کرده باشید و دوما تبلت شما هم از شر اطلاعات و فایل های مزاحم راحت شود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: konjkav.com

مطالب جالب دیگر:
10 قانون یادگیری زبان انگلیسی!
دختر زیبایی که پاهایش را قطع کرد تا بتواند مانکن شود!! + عکس
۹ عامل مهمی که مغز را تخریب می کنند!!
کارتون روز: علم بهتر است یا صورت!؟