شاید خودتان هم در زندگی، با افراد با هوش زیادی روبرو شده باشید که مبنای تمام مسائل را در زندگی هوش، استعداد و توانایی می دانند اما مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد معیارهای افراد تحصیل کرده...
شاید خودتان هم در زندگی، با افراد با هوش زیادی روبرو شده باشید که مبنای تمام مسائل را در زندگی هوش، استعداد و توانایی می دانند اما مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد معیارهای افراد تحصیل کرده و باهوش برای ازدواج گاهی باعث به خطر انداختن زندگی آن ها خواهد شد.
افرادی که هوش و آی کیو بالایی دارند بیش از افراد معمول و عادی شکست را تجربه می کنند و درصد احتمال موفقيت شان در مسائلی هم چون "ازدواج" کمتر است. مطالعات جدید نشان می دهند افرادی که آی کیو بالایی دارند کمتر  میل به ازدواج دارند و این حالت در زنان نسبت به مردان به مراتب بیشتر است.

بررسی ها نشان می دهند مردانی که آی کیو بالایی دارند بیشتر مایل اند تا با زنان خانه دار و سنتی و زنانی که ظرافت خاصی دارند ازدواج کنند این گروه در افراد بر این باورند چون بخش اعظم روزانه شان را به کار و فعالیت مشغول هستند از این رو به دنبال همسری می گردند  تا در فضای خانه آنها "آرامش" ایجاد کنند و کارهای خانه را منظم و روبه راه کند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir

مطالب جالب دیگر:
ساحل کاپوچینو چگونه بوجود می آید؟!! + عکس
هدایای جالب یک پزشک زیبایی به دخترانش برای جذاب تر شدن!! + عکس
3 مکان جالبی که بازدید از آنها ممنوع است + عکس
عکس خانوادگی از برزو ارجمند و همسر و پسر 1ساله شان!