دانشمندان یک ساعت مچی خارق العاده که باعث آرامش اعصاب کاربر می‌شود ،را به تازگی تولید کرده‌اند که می‌تواند در ساعات مختلف روز اعصاب کاربر را آرام کند...
دانشمندان یک ساعت مچی خارق العاده که باعث آرامش اعصاب کاربر می‌شود ،را به تازگی تولید کرده‌اند که می‌تواند در ساعات مختلف روز اعصاب کاربر را آرام کند .
پژوهشگران یک ساعت منحصر به فرد تولید کرده‌اند که می‌تواند بوی عطر با رایحه‌های مختلف را از خود ساطع نماید. گفتنی است: این ساعت دارای چهار عطر با رایحه‌ی مختلف است که می‌تواند متناسب با زمان‌های صبح، ظهر، عصر و شب بوی‌های زیبایی را از خود متساعد نماید.
بررسی‌ها نشان می‌دهند ؛از جمله رایحه‌های منتشر شده توسط این ساعت گل بابونه، قهوه و یا رایحه‌های انتخابی توسط کاربر است.



پژوهشگران بوی قهوه برای صبح و بوی بابونه در شب برای ایجاد آرامش و خواب راحت کاربران را توصیه می‌کنند. این دستگاه در حقیقت یک ساعت مچی شیمیایی است که متناسب با ساعت بیولوژیک بدن می‌تواند رایحه‌های مختلف عطر را منتشر نماید.
این دستگاه از طریق یک آداپتور میکرو و یا با استفاده از باتری یون لیتیوم شارژ می‌باشد. این دستگاه می‌تواند نقش موثری در آرامش اعصاب افراد داشته باشد. دانشمندان استفاده از این ساعت را به ویژه برای افراد عصبی و در هنگام دعوا، استرس و یا شرایط سخت کاری موثر می‌دانند.
دانشمندان استفاده از این ساعت را بر روی داوطلبان هنگام دعوا آزمایش کرده و نتایج مثبتی از آن بدست آورده‌اند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.org

مطالب جالب دیگر:
عکسی نادیده از کودکی هانیه توسلی و خواهرش!!
زن معلولی که یک جواهرساز حرفه ایست!! + عکس
تاثیر جالب عشق برروی طعم آب و شکلات!!
آدل خواننده سرشناس در شب مراسم گرمی کجا بود؟! + عکس
زن امریکایی 41ساله ای که عاشق پسر 25ساله شد و به هند آمد!! + عکس