ال‌جی بار دیگر آوازه دیگری سر داد و عنوان بهترین برند صوتی- تصویری در سال ۲۰۱۳ از مجله Which? را از آن خود کرد...
ال‌جی بار دیگر آوازه دیگری سر داد و عنوان بهترین برند صوتی- تصویری در سال ۲۰۱۳ از مجله Which? را از آن خود کرد.
این اولین باری است که این شرکت چنین عنوانی را در تحقیقات، آمار و آزمایشات مستقل Which? کسب کرده است. این افتخار، به دنبال دوره صوتی-تصویری شگفت‌انگیز از این برند، بعد از تحسین‌ گسترده برای تلویزیون هوشمند ۳۲LM620، ساندبار NB2520A و دستگاه پخش‌کننده بلو-ری BP620 نصیب ال‌جی شد.

دیوید هولز، محقق ارشد در تیم فناوری Which?، می‌گوید: «امسال ال‌جی تاج صوتی-تصویری را از رقیب هموطن خود، سامسونگ، ربوده است. ال‌جی در پیشنهاد “بهترین خریدها” بالاترین امتیازها را دارد؛ یعنی درصد بالای محصولاتی که آزمایش می‌شوند و عنوان “بهترین محصولات برای خرید” را به خود می‌گیرند. گزارش سالانه ما نشان می‌دهد که همه محصولات در این شاخه امتیاز بالایی از نظر مشتری و قابلیت اطمینان کسب کرده‌اند.»
« طی چند سال اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در زمره بهترین خریدها در حوزه تمامی محصولات ایجاد شده است، مانند تلویزیون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلو-ری و ساندبار. برنده شدن در جوایز صوتی-تصویری از Which? یک عنوان ارزشمند برای هر برندی محسوب می‌شود.»

اندی مکی، مدیر تجاری محصولات الکترونیک مصرفی انگلیس، می‌گوید: «چیزی که ما نسبت به دریافت این جایزه بیشتر به آن افتخار می‌کنیم این است که آرا توسط خوانندگان Which? و کارشناسان خانگی Which?، که مشتری را در اولویت قرار می‌دهند، داده می‌شود؛ همان چیزی که برای ال‌جی بسیار مهم است.»
«محصولات صوتی-تصویری ما در سال ۲۰۱۳ به مشتریان تجربه کاربری ملموس و استفاده راحت را فراهم می‌کند؛ مخصوصاً اینکه پلت‌فرم هوشمند ۲۰۱۳ با کنترل جادویی و متمایز Magic Motion Remote عرضه شده است. ما به اول بودن در بسیاری از جوایز در این شاخه ادامه خواهیم داد؛ مخصوصاً برای محصولاتی که برای ۲۰۱۴ آماده شده‌اند.»

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: lgblog.ir

مطالب جالب دیگر:
خودکاری که به جوهر نیاز ندارد! + عکس
برادران حسین و مهدی پاکدل در کنار همسرانشان!
وقتی که فرزندان برای پدرشان به خواستگاری می روند!! + عکس
عکس منتخب روز / 20 بهمن
تاثیر ازدواج برروی استخوان مردان!!