وایبر Viber یکی از پلتفرم های پیام رسان می باشد که در زمینه ارسال و دریافت اطلاعات بر اساس سرور های اینترنتی عمل می کند...
وایبر Viber یکی از پلتفرم های پیام رسان می باشد که در زمینه ارسال و دریافت اطلاعات بر اساس سرور های اینترنتی عمل می کند.
شما با کمک این نرم افزار می تواند با دوستانتان ارتباط برقرار کرده و برای آن ها متن یا ویدیو ارسال نمایید و یا حتی توسط این نرم افزار تماس صوتی برقرار کنید.
این نرم افزار که توسط تلمن مارکو یک آمریکایی طراحی شده است تا به الان تعداد 280 میلیون کاربر داشته و هزینه ای 20 میلیون دلاری بر دست صاحبان آن گذارده است.

اما خبری که امروز برای شما آماده کرده ایم این است که این شرکت با تمامی ملحقات خود به شرکتی ژاپنی به فروش رسیده است. این شرکت ژاپنی که Rakuten نام دارد بزرگترین فروشگاه آنلاین و حراجی در این کشور می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد .
اما هنوز از هدف اصلی این شرکت برای خرید این نرم افزار خبری نرسیده است. ولی پیش بینی می کنیم که این شرکت برای قدم گذاشتن در عرصه بین المللی و همینطور گسترش فعالیت های خود این خرید گران قیمت را به ارزش 900 میلیون دلار انجام داده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: konjkav.com

مطالب جالب دیگر:
اس ام اس های خنده دار (فک و فامیله داریم)
نخستین گوشی دو طرفه‌ دنیا!! + عکس
عکس های آنجلینا جولی و براد پیت در یک مراسم
پیشنهاد عجیب شاهزاده عرب به مانکن 43 ساله!! + عکس
سنگ هایی که صداهای جالب تولید می کنند!! + عکس