اگر به دنبال خرید لپ تاپ‌های جدید و برندهای برتر هستید باید بدانید لپ تاپ اپل، Dell و لنوو توانسته اند جزو برترین لپ تاپ های عرضه شده در ماه های اخیر قرار بگیرند...
اگر به دنبال خرید لپ تاپ‌های جدید و برندهای برتر هستید باید بدانید لپ تاپ اپل، Dell و لنوو توانسته اند جزو برترین لپ تاپ های عرضه شده در ماه های اخیر قرار بگیرند.
در خرید لپ تاپ بایستی به موارد بسیاری از جمله : وزن، کارت گرافیکی، رم، سرعت پردازنده و ... توجه کرد. کمپانی های فناوری متعددی به تولید و عرضه لپ تاپ می پردازند تا نه تنها نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند بلکه بتوانند به رقابت با سایر کمپانی های فناوری بپردازند.
اما برترین لپ تاپ  هایی که در ماه های اخیر عرضه شده اند را می توان بدین شرح اعلام کرد:

* Dell XPS 13
کمپانی Dell تولید و عرضه سری جدیدی از محصولات خود در سری XPS 13 را آغاز کرده است. از مشخصات این محصول جدید می توان به صفحه نمایش 13 اینچی، وضوح تصویر 1080P، نمایشگر قابل لمس، رزولوشن  3200*1800 ، قاب  ۵٫۲ میلیمتر اشاره کرد.
این کمپانی معتقد است محصول جدیدش را می توان به عنوان کوچکترین لپ تاپ 13 اینچی دنیا دانست که تاکنون عرضه شده است. این لپ تاپ از قابلیت نگه داری شارژ از 9 تا 11  ساعت نیز برخوردار است.


*  ThinkPad T440s
در سال های اخیر، لپ تاپ های لنوو تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات در سراسر دنیا شده اند تا این کمپانی بتواند بهتر از رقبای خود عمل کرده باشد. یکی از محصولات لنوو ThinkPad T440s است که با وضوح تصویر 1080P و ویندوز 8، برخوداری از شارژی شگفت انگیز می تواند تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد.


* Thinkpad Edge E431
لنوو با عرضه لپ تاپ های متفاوت و پر طرفدار توانست نام خود را بین برترین لپ تاپ های عرضه شده، قرار دهد. از ویژگی های این محصول می توان به ویندوز 8،  عمر باطری حدودا 7 ساعته، وضوح تصویر  1366* 768  پیکسل،  صفحه نمایش 14 اینچی، سرعت پردازنده 2.60 GHz اشاره کرد.


* 15inch Apple MacBook Pro
 اپل یکی از مشهورترین کمپانی های فناوری است که به دلیل عرضه لپ تاپ هایی با ویژگی های منحصر به فرد با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه می شود. یکی از محصولات اپل که با استقبال کاربران مواجه شده 15inch Apple MacBook Pro  بوده که با داشتن صفحه نمایش رتینا، وضوح تصویر فوق العاده ای را به مصرف کنندگان می بخشد.
از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به مواردی مانند صفحه نمایش 15 اینچی،  Core i7 ، سرعت پردازش2.2GHz و 8 گیگابایت رم داخلی اشاره کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jamejamonline.ir

مطالب جالب دیگر:
اس ام اس های جدید سرکاری و جالب
4 عکس جدید الناز حبیبی به همراه دوستش
5 حقه شگفت‌انگیز برای خلاص شدن از شر خرناس!
کارتون روز: دروغ!
تک عکس آزاده صمدی از خودش در جشنواره فجر