با جدیدترین گوشی هوشمند سونی اشنا شوید sony C4
نسل جدید گوشی های هوشمند سونی با دارا بودن صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول HD و پردازشگر ۸ هسته ای به بازار معرفی شد. با ما همراه شوید تا با این گوشی جدید سونی اشنا شوید.

کمپانی سونی اعلام کرد: پدیده سلفی با معرفی Xperia™ C۴ نسل بعدی تلفن هوشمند PROselfie از Sony که مجهز به بهترین دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در بین گوشی‌های هم‌رده بوده و دارای نمایشگر Full HD و عملکرد برتر است، در شرف جهشی دیگر به سوی هیجان و لذت بیشتر است.

تونی مک‌نالتی، قائم مقام مدیریت کسب‌وکار رده مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: «به‌دنبال موفقیت Xperia C۳، ما از معرفی تلفن هوشمند تکامل‌یافته PROselfie از سوی Sony به خود می‌بالیم».

وی افزود: « Xperia C۴ نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده که از تخصص دوربین Sony بهره گرفته به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربه همه‌جانبه‌ای از تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.»

در این گوشی کاربران با دروبین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز ۲۵ میلی‌متری زاویه گسترده، می توانند هرچیزی و هرکسی را در یک عکس سلفی جای دهند؛ از طرفی حسگر Exmor RTM برای موبایل Sony، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR بدین معناست که حتی در شرایط کم‌نور امکان عکس گرفتن وجود دارد و فناوری SteadyShot™ نیز هر لرزش دوربین را جبران می‌کند؛ در همین حال با وجود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و HDR تمامی این قابلیتها را در دوربین پشتی به همراه دارد.

علاوه بر این برنامه‌هایی مانند «ماسک واقعیت‌افزوده» با فراهم آوردن امکان قرار دادن چهره‌های گوناگون بر روی صورت کاربر و دیگران درحال گرفتن سلفی، سلفی‌ها را تغییر می‌دهد و برنامه‌های نوآورانه دوربین مانند Style portrait حاشیه‌های جدیدی به عکس های سلفی‌ می افزاید.

صفحه‌نمایش Full HD ۵٫۵ اینچی Xperia C۴ و نیز بکارگیری فناوری تلویزیون Sony مانند Mobile BRAVIA® Engine ۲ و نیز فناوری IPS برای مشاهده تصویر از هر زاویه‌ای از دیگر ویژگیهای این گوشی است.

پردازشگر هشت‌هسته‌ای این گوشی به کارایی ۶۴ بیتی MediaTek مجهز شده است. همچنین باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی امکان بیش از ۸ ساعت مشاهده ویدیو را فراهم می آورد.

Xperia C۴ با بیش از ۱۹۵ دستگاه مبتنی بر NFC از Sony شامل SmartBand Talk (SWR۳۰) و هدست Bluetooth® استریو (SBH۶۰) سازگار است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com