گوشی Pixon12 علاوه بر دوربین 12 مگاپیكسلی، به فلش زنون و قابلیت اتوفوكوس لمسی نیز مجهز شده است كه به كاربران امكان می‌دهد با لمس نمایشگر، نقطه‌ای كه باید روی آن فوكوس شود را...

شركت سامسونگ گوشی جدید خود با نام Pixon12 و با نمایشگر لمسی و دوربین دیجیتالی 12 مگاپیكسلی را به بازار عرضه كرد.
از ماه‌ها پیش اخبار مربوط به گوشی جدید سامسونگ با دوربین دیجیتالی 12 مگاپیكسلی منتشر شده بود. در حالی كه هم‌اكنون شركت‌های مختلف خبر تولید سری جدید محصولات خود با دوربین‌ 12 مگاپیكسلی را منتشر كرده‌اند،
Pixon12 نخستین تلفن‌همراه دنیا محسوب می‌شود كه به این دوربین مجهز شده است.

عرضه نخستین گوشی دنیا با دوربین 12 مگاپیكسلی توسط سامسونگ، شكست بزرگی برای سایر رقبا در این عرصه محسوب می‌شود و به گفته شركت CCS، رقابت در بازار دوربین‌های دیجیتالی تلفن‌های همراه به مرور زمان كمتر خواهد شد.
گوشی Pixon12 علاوه بر دوربین 12 مگاپیكسلی، به فلش زنون و قابلیت اتوفوكوس لمسی نیز مجهز شده است كه به كاربران امكان می‌دهد با لمس نمایشگر، نقطه‌ای كه باید روی آن فوكوس شود را مشخص كنند.سرعت ذخیره تصاویر در این گوشی بسیار بالا است و هر تصویر ظرف 2 ثانیه در حافظه داخلی گوشی ذخیره می‌شود.
كیفیت عكسبرداری و فیلمبرداری در این گوشی 720 در 480 پیكسل و سرعت فیلمبرداری آن نیز 30 فریم در ثانیه اعلام شده است.
این در حالی است كه سونی‌اریكسون هفته گذشته با معرفی گوشی هوشمند Satio با دوربین دیجیتالی 12 مگاپیكسلی، اعلام كرده بود كه این گوشی را تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار می‌كند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
دردسرهای یک زن برای بازیگر هالیوود!
مهمانی و پارتی برلوسکنی برای 50 دختر!!
دختر 27ساله‌ای که چهره اش شبیه یک پیرزن 80 ساله شده است!!
کوتاه و خواندنی درمورد بختک!!
ببر سفید مربی‌اش را پیش تماشاچیان خورد!!