روش جالب سامسونگ برای جلب نظر طرفدارانش
براساس خبرهای منتشر شده سامسونگ قصد دارد به تمامی کسانی که گوشی نوت 7 خریده بودن به رایگان گوشی گلکسی S8 تحویل دهد!

سامسونگ به خریداران نوت 7 گلکسی S8 می دهد

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به اولین افرادی که گلکسی نوت ۷ خریده بودند، گوشی گلکسی S8‌ را به صورت رایگان اهدا می‌کند. در حقیقت سامسونگ به رایگان گوشی افرادی که از این شرکت نوت ۷ خریده بودند که را به پرچم‌دار تازه وارد خودش ارتقا می‌دهد.

سامسونگ طرح جدیدی را برای جلب اعتماد کاربران ترتیب داده و می‌خواهد کاری کند که مردم همچنان گوشی‌های این شرکت را خریداری کنند. همچنین به نظر می‌رسد که این طرح برای افرادی که گلکسی S7 و گلکسی S7  اج خریداری کرده‌اند هم اجرا می‌شود و این افراد هم می‌توانند گوشی خودشان را به رایگان به مدل جدیدتر ارتقا دهند.

به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر از این طرح سامسونگ اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. احتمالا سامسونگ در حال بررسی شرایط به سر می‌برد و تا مدتی دیگر این طرح را معرفی خواهد کرد. البته باید تا زمان معرفی گلکسی S8 صبر کنیم و ببینیم که این شرکت برای جذب کاربران به خرید محصول جدید چه راه‌کاری را پیشنهاد می‌کند.

در شایعات گفته شده که گلکسی S8 از دوربین دوتایی بهره می‌برد و صفحه نمایشی با کیفیت ۴K خواهد داشت. همچنین این محصول با تکنولوژی‌های واقعیت مجازی سازگار خواهد بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com