افزایش همکاری اپل و ال جی
اپل همکاری خود را ال جی گسترش داده و به نظر می رسد این شرکت دیگر اقدام به ساخت صفحه نمایش نخواهد کرد.

اپل دیگر صفحه نمایش نمی سازد

همکاری اپل با ال جی در زمینه ساخت صفحه نمایش ممکن است به این معنی باشد که این کمپانی احتمالا دیگر به صورت مستقل این کار را انجام نخواهد داد.
اپل در رویداد ۲۷ اکتبر تعدادی محصول جدید به همراه به روز رسانی های تازه رونمایی کرد. این به روز رسانی ها شامل یک نرم افزار جدید برای اپل تی وی و اولین صفحه نمایش لمسی بر روی کیبرد لپ تاپ مک بود. با این حال، اپل در این رویداد یکی از محصولات خود را معرفی نکرد و آن اولین صفحه نمایش مستقلش بود.

در عوض، این شرکت یک مانیتور جدید توسعه یافته در کنار ال جی را معرفی کرد، که گمانه زنی هایی را در مورد آینده این بخش در اپل ایجاد کرده است. از طرفی شایعاتی هم وجود دارد که اپل دیگر تمایلی برای ساخت صفحات نمایش ندارد. اگر به قسمت "صفحه نمایش” در اپل استور سر بزنید، مشاهده می کنید که دیگر نمایشگرهای قبلی اپل هم در لیست وجود ندارند.

به نظر می رسد صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵K بسیار باریک LG یک مانیتور عالی باشد، و به همین ترتیب شاید کسانی که امیدوار بودند صفحه نمایشی ۵K برای اپل داشته باشند به آرزوی خود برسند.
در حالی که ممکن است این مانیتور جدید آرم ال جی را به جای آیکون اپل بر روی خود داشته باشد، اما به نظر می رسد که دخالت های اپل در طراحی، از مزایای آن باشد. هم چنین تنظیمات مختلفی نیز برای این مانیتور وجود دارد، که به این معنی است که تفاوت عملکردی چندانی بین آن و دیگر مانیتورهای اپل وجود ندارد.

مانیتور LG 5K دارای قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار است، و برای این که روشن شود نیاز به سیستم عامل مک سیرا و درگاه پورت تاندربولت ۳ دارد، که باعث می شود برای مک بوک پرو جدید هم کاملا مناسب باشد، چون بسته به نوع دستگاه دارای ۲ الی ۴ پورت تاندربولت ۳ است. این مانیتور در ماه سپتامبر در دسترس کاربران خواهد بود و هنوز امکان پیش خرید یا پیش سفارش آن وجود ندارد. البته پیش بینی می شود به زودی این امکان فراهم شود.

ال جی هم چنین یک مانیتور کوچک و فوق باریک ۲۱٫۵ اینچی با کیفیت ۴K را هم به قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می کند، که پیش بینی می شود این مورد بیشتر مورد استقبال جهانی کاربران اپل قرار گیرد. این صفحه نمایش تا پنج الی شش هفته دیگر عرضه خواهد شد، اما می توان همین امروز آن را پیش خرید کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir