مشخصات گوشی موبایل هواوی P10 لو رفت
اولین اطلاعات درباره گوشی موبایل هواوی P10 امروز لو رفت.

مشخصات هواوی P10

 امروز اولین مشخصات سخت افزاری تلفن همراه هوشمند هواوی P10 لو رفت. در این اطلاعات که در بنچمارک GFXBench قرار گرفته به این موضوع اشاره شده که گوشی P10 از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد که به تراشه‌ی Kirin 960 مجهز شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali G-71 را در خودش قرار داده است. همچنین مشخص شده که این گوشی از شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته گفته شده که گوشی هواوی P10 از دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هنوز مشخص نشده که این گوشی دوربین دوتایی دارد یا خیر؛ اما بعید نیست که درباره‌ی این موضوع خبرهای مختلفی منتشر شود.
در ادامه مشخص شده که دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی روی گوشی جدید هواوی قرار گرفته است.  اندروید ۷٫۰ هم روی P10 نصب شده و به احتمال زیاد در اواخر اسفند ماه یا اوایل فروردین ماه سال آینده معرفی ‌می‌شود.

در اطلاعات لو رفته در GFXBench گفته شده که پرچم‌دار جدید هواوی با شماره مدل LON-L29 در حال ساخت است و این در حالی که است که گوشی P9 هم با شماره مدل LON-L19 در اختیار کاربران قرار گرفت.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com