10 اپلیکیشن برتر برای گوشی های اپل در سال 2016
قصد داریم به معرفی 10 اپلیکیشن برتر سال 2016 برای گوشی های اپل (ios) بپردازیم, پس با ما همراه شوید.

برترین اپلیکیشن ها برای اپل

سال 2016 با ارائه اپلیکیشن های بسیاری از سوی اپل همراه بود؛ اپلیکیشن هایی که تمرکز خود را روی حجم کمتر، رابط کاربری ساده تر و کارآیی بیشتر گذاشته بودند. این اپلیکیشن ها به دنبال ایده هایی می گردند که کاربران را در همان نگاه اول به خود جذب و مهمتر از همه به خود نیازمند کنند.

در این بخش به بررسی 10 اپلیکیشن از برترین های ios در سالی که گذشت می پردازیم و آنها را به صورت اجمالی معرفی می کنیم.

Zova

این اپلیکیشن به شما کمک می کند ورزش کنید و به شنبه اندازی هایتان را حداقل به جمعه بیندازید! در Zova بعضی حرکات ورزشی آموزش داده شده که بین 3 تا 30 دقیقه زمان می برد و حتی می توان موقع خواب و در رختخواب آنها را انجام داد. Zova بهانه های تان برای ورزش نکردن را از بین می برد و نقش کاتالیزور را در سلامتی و احتمالا لاغر شدن تان ایفا می کند. این اپلیکیشن در سال 2015 هم از بهترین های اپل بود و این موفقیت را بار دیگر در سال 2016 تکرار کرد.
 

Complete Anatomy

دانشجویان رشته های پزشکی و شاخه هایش بیشترین استفاده را از این اپلیکیشن می برند. Complete Anatomy تام زیر و بم بدن را به تصویر می کشد. بیش از 6200 تصویر در آن وجود دارد که کمک می کند تا بفهمید در بدن چه خبر است. تصاویر، رزولوشن بسیار بالایی دارد و جزییات کاملا در آن مشخص هستند. استخوان بندی ماهیچه ها، مسیریابی اعصاب در کنار سخنرانی استادان بزرگ پزشکی دنیا از دیگر عواملی است که این اپلیکیشن را به بهترین در نوع خودش تبدیل می کند.
 

Streaks

منظم شدن را با این اپلیکیشن یاد بگیرید. Streaks کمک می کند کارهایی را که عادت کرده اید به فردا بیندازید، همین امروز و سر وقتش انجام دهید. در این اپلیکیشن شما می توانید شش نوع وظیفه مختلف را برای خود تعیین کنید و برای انجام دادنش ساعات خاصی را مشخص کنید و در آن ساعات به سراغش بروید. زیبایی شناسی در برجسته شدن این اپلیکیشن تاثیر زیادی داشته است. رنگ بندی منحصر به فرد در طراحی منوها و آیکون ها دل هر کاربری را برای ورود دوباره به برنامه می رباید!
 

Venmon

Venmon کیف پول است! یک کیف پول دیجیتالی با قابلیت های جالب که آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن های سال 2016 تبدیل کرده است. در این کیف پول دیجیتالی، شما می توانید خرج های تان را تنظیم کنید و خالی شدن جیب تان را به تعویق بیندازید. حساب و کتاب خرج ها، درآمدها، سودها و ضررها از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است که البته علاوه بر ios برای اندروید هم عرضه شده.
 

Frame.io

این اپلیکیشن کار پروژه های تان را راه می اندازد. می توانید با ورود به آن از پروژه هایی که دیگران در آن به اشتراک گذاشته اند هم استفاده کنید. علاوه بر این، قابلیتی در آن وجود دارد که کمک می کند با همکاری دیگر کاربران در سرتاسر جهان روی یک پروژه کار کنید و آن را به نتیجه دلخواه تان برسانید.
 

Ulusess Mobile

یک محیط ساده و کاربردی برای نوشتن متن، چیزی است که این اپلیکیشن به شما هدیه می دهد. در اولین نگاه، طراحی یک محیط قدرتمند برای تایپ هر چه که دل تنگ تان می گوید، به چشم می خورد. می توانید نوشته های تان را در فضای ابری ذخیره کنید تا بعدا به آنها دسترسی داشته باشید. در Ulusess Mobile شما تمام لوازم مرتب سازی و زیبا کردنش را در اختیار دارید. این فضا برای دانش آموزان، نویسندگان و وبلاگ نویسان یک فانتزی دوست داشتنی است. نگران ناسازگاری فرمت نوشته ها با برنامه هم نباشید. این اپلیکیشن فکر همه جا را کرده است.
 

Auxy

آهنگساز شدن بدون دردسر با این اپلیکیشن ممکن است. Auxy به کاربران کمک می کند به راحتی ریتم های دلخواه شان را بسازند و با دوستان شان به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، تجهیزات مختلف برای ساخت آهنگ در برنامه گنجانده شده که با تمرین کردن می توان در آن حرفه ای تر شد. طراحی جالب برنامه از عواملی است که آن را در بین اپلیکیشن های مشابه برجسته تر می کند. Auxy استعداد هر کس در آهنگسازی را می سنجد و به او می گوید که به سراغ این حرفه برود یا نه!
 

Hopper

Hopper یک ابزار مناسب برای انتخاب بهترین و ارزان ترین بلیت هاست. آنهایی که اهل سفر، آن هم با هواپیما هستند، می توانند حساب ویژه ای روی این اپلیکیشن باز کنند. در این برنامه گزینه های زیادی روی میز است تا کاربر بتواند با جستجو در بین پروازهای مختلف سرتاسر جهان، ارزان ترین و بدون دردسرترین های شان را انتخاب کند. Hopper به صورت رایگان در دسترس است و علاوه بر ios برای اندروید هم عرضه شده است.
 

Duolingo

این اپلیکیشن می تواند کلاس زبان خوبی برای هر کس باشد، البته زبانی به غیر از انگلیسی! در حقیقت کاربران باید زبان انگلیسی را تا حدی بلد باشند تا بتوانند با آموزش های مبتنی بر آن، زبان های فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و روسی را یاد بگیرند. Duolingo سطوح مختلفی برای یادگیری زبان دارد که بازیکن می تواند با توجه به پیش زمینه اش از آن زبان، سطح مورد نظرش را انتخاب و مراحل یادگیری اش را طی کند. در این اپلیکیشن به دنبال زبان فارسی نگردید چون اثری از آن پیدا نخواهید کرد. لغات موجود در نرم افزار به صورت تصویری آموزش داده می شود و علاوه بر این، کاربر می تواند از طریق میکروفن گوشی اش روی بخش Speaking آن زبان هم کار کند.
 

Dashlane

برای آنهایی که سرشان شلوغ است و پسوردهای شان را فراموش می کنند، Duolingo بهترین گزینه است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می کند تا روی رمزهای شان مدیریت کنند. رابط کاربری ساده و نحوه کار آسان، استفاده از Duolingo را آسان کرده است. رایگان بودنش هم چیزی است که کمتر در نمونه های مشابه دیده می شود، البته اگر انتظار قابلیت های بیشتر و پیشرفته تری ناز آن را دارید، می توان با پرداخت هزینه از این قابلیت ها بهره مند شوید. از نظر امنیت Duolingo در نوع خودش از قدرتمندترین ها به حساب می آید. این برنامه برای ios اندروید و ویندوز عرضه شده و در هر سه به صورت رایگان قابل دریافت است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: مجله همشهری سرنخ