پیشنهاد ویژه فیسبوک برای مجرد ها در روز ولنتاین تا غمگین نباشند
فیسبوک در روز ولنتاین (روز عشق) به مجرد ها پیشنهاد خاصی خواهد داد تا آنها احساس تنهایی نکنند!

فیسبوک در روز ولنتاین به فکر مجرد هاست!

با نزدیک شدن به روز عشاق، شرکت ها و مشاغل مختلف در سراسر جهان خدمات گوناگونی را برای زوج ها در نظر می گیرند. از سورپرایز کردن طرف مقابل گرفته تا هدایای خاص برای این روز. اما تا کنون هیچکس به فکر مجردها در این روز خاص نبوده است.

فیس بوک تا کنون در زمینه مارکتینگ و بازاریابی دست آوردهای باور نکردنی داشته است. این شرکت روز عشاق را نیز فراموش نکرده و با ارائه پیشنهادهای جالب به افراد مجرد ولنتاین را برای همه خاطره انگیز خواهد کرد.

از آنجایی که کاربران شبکه های اجتماعی در هنگام ورود و ثبت نام ؛ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و خصوصی خود با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند، برخی از این شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک نیز از این اطلاعات در زمینه بازاریابی بیشترین استفاده را می کنند. برای مثال به مناسبت های مختلف، پیشنهادهای خرید بسیار خاص را در نظر می گیرد.

با نزدیک شدن به روز عشاق، در سراسر جهان شاهد تبلیغات مختلف شرکت ها در زمینه خرید هدایا و یا روش های غافلگیری دوست و یا شریک زندگی خود هستیم. همانطور که این روز برای بسیاری سرشار از عشق خواهد بود، برای بسیاری نیز یادآور خاطرات تلخ و غمگین خواهد بود. فیس بوک در این روزهای باقیمانده تا ولنتاین، دست به کار شده و با چک کردن صفحات کاربرانی که به تازه گی مجرد بودن خود را به اشتراک گذاشته اند، پیشنهادهای جالب داده است.

برای افراد مجرد گاها این روزها سراسر با غم یادآوری خاطرات روابط عاشقانه گذشته همراه است. دیدن اشتیاق زوج های دیگر برای این روز و یا حتی دیدن تبلیغات شرکت های مختلف برای جذب عشاق در این روز همواره برای افرادی که به تازه گی از شریک خود جدا شده اند دردناک خواهد بود. شرکت فیس بوک با در نظر گرفتن این دسته از کاربران ویژگی تازه ای را پیشنهاد داده است. از آنجایی که این دسته از افراد از خرید کردن در این بازه زمانی تا حد امکان اجتناب می کنند پس پیشنهاد خرید نمی تواند برای تازه مجرد شده ها گزینه مناسبی باشد.

فیس بوک، در زمینه های مختلف از کارشناسان خود کمک می گیرد تا بهترین پیشنهاد را برای خدمات رسانی به کاربران خود داشته باشد. روانشناسان معتقدند افراد در روزها و ماه های ابتدایی جدایی علاقه ای به خرید ندارند و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در کنار دوستان و خانواده و یا با چک کردن پروفایل های دیگر کاربران بگذرانند.
به گفته کارشناسان، مسافرت برای این دسته از افراد گزینه بسیار خوبی ست تا اوقات خود را در فضایی متفاوت به دور از خاطرات تلخ و شیرین گذشته سپری کنند.
این روزها فیس بوک برای تازه مجردها پیشنهادهای سفر به اشتراک می گذارد تا با وسوسه کاربران هم عواطفشان را التیام دهد و هم در زمینه مارکتینگ دست آورد دیگری را حاصل کند.
پس اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تازه از رابطه خارج شده اید و نمی خواهید سوژه بازاریابی فیس بوک نیز بشوید، بهتر است در این چند روز وضعیت خود را بر روی این شبکه اجتماعی به روز رسانی نکنید!


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir