مردان با وجود اینکه از قدرت جسمی بسیار خوبی برخوردار هستند اما نسبت به زنان از روحیه حساس‌تری برخوردار هستند و...

محققان استرالیایی اعلام کرده‌اند که نه تنها مردان بیش از زنان از روحیه حساسی برخوردارند بلکه بیشتر دچار توهمات روحی و اختلالات شخصیتی می‌شوند.
مردان با وجود اینکه از قدرت جسمی بسیار خوبی برخوردار هستند اما نسبت به زنان از روحیه حساس‌تری برخوردار هستند و در مواجهه با مشکلات زندگی بیشتر دچار مشکلات روحی و روانی می‌شوند.
این تحقیق مشخص کرده که زنان و مردان از زمان کودکی تا کهن‌سالی بارها و بارها دچار شکست‌هایی بزرگ در زمینه‌های اقتصادی و خانوادگی می‌شوند اما این مردان هستند که بیشتر دچار مشکلات روحی می‌شوند و زنان سریع‌تر به زندگی عادیشان ادامه می‌دهند.

در نتایج این تحقیق این نکته ذکر شده است که زنان در رویارویی با مشکلات زندگی به راحتی گریه می‌کنند و بخش زیادی از ناراحتی‌ها و مشکلاتشان را با ریختن اشک تحمل می‌کنند اما مردان ریختن اشک را عملی اشتباه و عامل ضعف می‌دانند و گاه نمی‌توانند حجم غم و اندوه ناشی از مشکلات را تحمل کنند و بیمار می‌شوند.

این محققان بر این باورند که والدین و جامعه می‌بایست به کودکان پسر نیز مانند دختران گریه کردن را آموزش دهد تا مردان نیز در سنهای مختلف در مواقع لزوم با استفاده از اشک ریختن جلوی بروز بیماری‌های روحی و اختلالات شخصیتی را سد کنند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
زنی با چشمانی عجیب و ترسناک! (+عکس)
گزارش لحظه به لحظه بعد از خوردن یک نوشابه!! (بسیار جالب)
قبرستان یا استراحتگاه؟ ( +عکس)
تصویر اثر انگشتان صدام در بازداشتگاه!
مراسم انتخاب زشت‌ترین ملکه!!