لپ تاپ و تبلت سرفیس مایکروسافت را نخرید
گویا لپ تاپ و تبلت سرفیس مایکروسافت دارای مشکلات زیادی بوده و سازمان مصرف کنندگان از مردم خواسته است که این مدل لپ تاپ را نخرند!

مشکلات لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

سازمان مصرف‌کنندگان آمریکا / Consumer Reports به کاربران توصیه کرد از خرید لپ تاپ و تبلت مایکروسافت خودداری کنند. در همین حال مایکروسافت این اظهار نظر را ناامیدانه و بر اساس دیتای غلط خوانده است.
سازمان مذکور در اطلاعیه‌ای بر اساس نظرات کاربران، توصیه کرد به دلیل قابلیت اطمینان بخشی ضعیفی که در لپ تاپ سرفیس مایکروسافت و همچنین تبلت سرفیس وجود دارد، از خرید آن بپرهیزید.

پانوس پانای، قائم مقام بخش محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت در بیانیه ای گفت ما به محصولات شگفت‌انگیز خود افتخار می‌کنیم و به طور جدی پشت کیفیت و قابلیت اطمینان خانواده‌ها نسبت به دستگاه‌های سرفیس ایستاده‌ایم و با اطمینان به شما کاربران می‌گوییم بهترین زمان است که سرفیس بخرید.

مایکروسافت تایید کرده است که قبلا 25 درصد از سیستم های سرفیس به کمپانی بازگشت داده شده‌اند و این در حالی است که از هر دو دستگاه سرفیس یکی خراب شده است اما اینک میزان خرابی به 1 درصد کاهش یافته است.
در گزارش consumer reports آمده است 25 درصد از محصولات سرفیس (حدود 90 هزار دستگاه) بعد از 2 سال خراب شده‌اند در حالی که این رقم برای محصولات محبوب موجود در بازار بسیار کمتر از مایکروسافت است.

کاربران می‌گویند با پرداخت 1000 دلار دست کم انتظار می‌رود سال‌ها بتوان از سیستم استفاده کرد که در مورد سرفیس چنین نیست و پرداخت ماهیانه 41 دلار پول کمی نیست و با آن می‌توان مک بوک خرید و سال‌ها بدون خرابی از آن استفاده کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir