گوشی جدید LG با قابلیت دفع پشه و حشرات! عکس
قصد داریم شما را با گوشی LG K7i آشنا کنیم که قابلیت دفع حشرات را دارد!

با گوشی LG K7i آشنا شوید

شرکت ال‌جی در یک اقدام بسیار جالب از اولین گوشی رونمایی کرده که به قابلیت دفع حشرات مجهز است. بدین صورت تا زمانی که این اسمارتفون در اتاق شما قرار داشته باشد، حشرات و پشه‌ها به نزدیکی شما نخواهند آمد. این اولین باری است که ایده‌ای این چنینی در یک اسمارتفون پیاده‌سازی می‌شود.

در شب‌های گرم تابستان و بهار پشه‌ها و دیگر حشرات موذی می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند. مدت‌هاست که برای دفع پشه و سایر حشرات از ابزارهای گوناگونی مثل قرص، اسپری، محلول و غیره استفاده می‌شود، اما شرکت ال‌جی روشی جدید را برای دفع حشرات (پشه) ارائه کرده که بسیار نوآورانه و جالب به نظر می‌رسد. ال‌جی از گوشی با نام LG K7i رونمایی کرده که به قابلیت دفع حشرات (پشه) مجهز است.

گوشی LG K7i سیستمی مجهز است که قابلیت ساطع کردن امواج فراصوت را به همراه دارد. این امواج سبب می‌شود تا پشه‌ها و سایر حشرات موذی به نزدیکی کاربر نیایند. از آنجایی که اغلب کاربران در حین خوابیدن گوشی خود را در نزدیکی خود قرار می‌دهند، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که روش ابداعی ال‌جی برای دفع حشرات (پشه) کاملا موثر واقع شود.

ال‌جی پیش از این سیستم دفع حشرات (پشه) مشابه سیستمی که در گوشی LG K7i بکار رفته را در تلویزیون، کولرها و برخی دیگر از گجت‌هایش مورد استفاده قرار داده بود. جالب است بدانید که در این سیستم از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و قابلیت دفع حشرات (پشه) دستگاه برای عملکرد مناسب نیازی به شارژ مجدد و مستقیم ندارد. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم ال‌جی بدین منظور از امواج فراصوت 30 کیلوهرتزی استفاده می‌نماید.

ال‌جی به همراه کوشی K7i یک کاور اختصاصی و یک استند را هم ارائه خواهد کرد. بدین ترتیب شما می‌توانید گوشی K7i را در حالت ایستاده روی استند قرار داده و از آن صرفا به عنوان یک ابزار دفع کننده حشرات و پشه استفاده کنید. شاید تصور کنید که ممکن است امواج فراصوتی که توسط گوشی تولید می‌شوند برای انسان مضر باشند، اما در واقع این چنین نیست و این امواج به هیچ عنوان بر روی گوش انسان تأثیری نمی‌گذارند و ضرری برای ما ندارند.

 

گوشی LG K7i

گوشی LG K7i

 

شرکت ال‌جی اشاره کرده که گوشی هوشمند LG K7i در حال حاضر فقط در کشور هندوستان عرضه خواهد شد، اما در آینده عرضه گوشی‌های دافع حشرات در سایر نقاط دنیا هم صورت می‌پذیرد. اما در این بین شک و تردیدهایی در مورد عملکرد مطلوب خاصیت دفع حشرات (پشه) گوشی جدید ال‌جی هم وجود دارد. بر اساس گزارش CNN سیستمی فراصوتی که در گوشی K7i از آن استفاده شده نمی‌تواند عملا منجر به دفع حشرات (پشه) شود! اما با این حال ال‌جی از بازده نوآوری خود اطمینان خاطر دارد.

ال‌جی از بررسی و تست‌هایی که توسط موسسه بین‌المللی بیوتکنولوژی هندوستان بر روی گوشی K7i و خاصیت دفع حشرات (پشه)  آن صورت گرفت سربلند بیرون آمد. طبق گزارش این موسسه، گوشی K7i در بررسی‌هایش تقریبا 72 درصد موفق عمل کرده است که این رقم کاملا مناسب و قابل قبول محسوب می‌شود.


جالب است بدانید که طبق گزارش‌ها، مردم هندوستان سالیانه مبلغی در حدود 700 میلیون دلار را خرج دفع حشرات خانگی مثل پشه می‌کنند، بنابراین احتمالا ال‌جی دقیقا می‌داند که در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کرده است. نظر شما در این باره چگونه بوده و گوشی LG K7i را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: صفحه شخصی حدیث میرامینی