گوشی هواوی Honor 9i با صفحه نمایش دو و نیم بعدی! + مشخصات
شرکت هواوی پرچمدار جدید خود، گوشی Honor 9i را طی رویدادی در شهر گوا هند رونمایی کرد.

مشخصات گوشی Honor 9i

گوشی جدید هواوی از سری مدل های آنر به نام Honor 9i دارای چهار لنز دوربین است و با قیمت ۱۷هزار و ۹۹۹ روپیه کمتر از ۱۰ روز دیگر در فروشگاه اینترنتی Flipkart هند عرضه می‌شود.

Honor 9i اولین گوشی هوشمند این کمپانی با صفحه نمایش ۲٫۵D (دو و نیم بعدی) است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۸۳ درصد است که باعث می‌شود دستگاه نازک‌تر و صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی آن بزرگ به نظر برسد.

پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 659 که چهار هسته را با سرعت ۲٫۳۶گیگاهرتز و چهار هسته را با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز تنظیم می‌کند، از دیگر ویژگی‌های آنر ۹i است. این گوشی در رنگ‌های طلایی، آبی شفقی و مشکی کربنی به بازار عرضه می‌شود.

ویژگی‌های فنی گوشی Honor 9i به شرح ذیر است:


صفحه نمایش
: Honor 9i دارای یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی (۲۱۶۰ ×۱۰۸۰) با ابعاد ۱۸: ۹

پردازشگر: این دستگاه دارای چیپ ست Hisilicon Kirin 659 هشت هسته‌ای است که با سرعت ۲٫۳۶ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازشگر توسط GPU Mali-T830 MP2 پشتیبانی می‌شود.

دوربین: گوشی Honor 9i دارای دوربین دوگانه در جلو و عقب است. در عقب از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی و در جلو از یک لنز ۱۳مگاپیکسلی بهره می‌برد.

حافظه و ذخیره سازی: گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان از طریق کارت microSD آن را افزایش داد.

باتری: قدرت باتری ۳۳۴۰mAh است که می‌تواند از ۷ ساعت بازی بدون وقفه و ۹ ساعت پخش ویدئو پشتیبانی کند.

سیستم عامل: Honor 9i دارای یک نسخه سفارشی از اندروید ۷ است.

این گوشی دارای یک قفل برنامه است که می‌تواند برای حافظت از اسناد و فایلهای محرمانه استفاده شود. همچنین یک سنسور اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده که می‌تواند برای گرفتن عکس، فیلم، پاسخ به تماس تلفنی، مرور عکس‌ها، متوقف کردن هشدارها و انجام چندین عمل دیگر استفاده شود.

هواوی امروز یک پاوربانک با قدرت ۱۰۰۰۰ آمپر ساعت را هم عرضه کرد که با قیمت ۲ هزار ۳۹۹ روپیه به فروش می‌رسد. البته کسانی که قبل از ۲۸ اکتبر تصمیم به خرید این دستگاه بگیرند، می‌توانند آن را با پرداخت مبلغ ۱ هزار ۹۹۹ روپیه دریافت کنند.

ماه گذشته اعلام شد که Huawei دومین نام تجاری پرفروش در بازار گوشی‌های هوشمند است که در این رقابت از اپل هم پیشی گرفته و پس از سامسونگ در مقام دوم قرار گرفته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir