مشکل جدید در گوشی های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL
گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL  بازهم مشکل ساز شده اند که گوگل در تلاش برای رفع مشکلات می باشد.

مشکلات پیکسل 2 و پیکسل 2 XL

از زمان عرضه پیکسل های جدید گوگل، کاربران خبر از مشکلاتی از جمله رنگ تصویر، صدای کلیک و نویز در هنگام تماس و.. داده اند. وجود این مشکلات این حس را منتقل میکند که شاید گوگل پیش از انتشار دستگاه های جدید خود، باید آزمایش های بیشتری بر روی گوشی های خود انجام میداد. حالا به نظر میرسد که تعداد مشکلات بیشتر از حد نرمال شده است و این موضوع عادی نیست.

موضوعی که جدیداً کاربران به آن اشاره کرده اند مربوط به ضبط ویدئو می باشد. وب سایت Android Police ویدئوی به اشتراک گذاشته که در ابتدای ویدئو همه چیز نرمال است، اما کمی بعد صدا از حالت طبیعی خارج می شود و دوباره به وضعیت نرمال باز میگردد. اگرچه که این مشکل در سطح گسترده گزارش نشده است، اما از کاربران معتبری این خبر نشر پیدا کرده است.

خبر خوب برای صاحبان پیکسل 2 و پیکسل 2 XL اینست که گوگل از موضوع مشکل صدا با خبر است و با کاربرانی که به این مشکل برخورده اند در ارتباط است و تأیید کرده است که در طی چند هفته آینده این مشکل را بر طرف خواهیم کرد.

با وجود وعده گوگل می توانیم فرض کنیم که مشکل پیش آمده نرم افزاری است و سخت افزاری نیست و این خبر خوب دیگری است. چرا که در صورت وجود مشکل سخت افزاری باید گوشی های خریداری شده به شرکت بازگردانده میشد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: sakhtafzarmag.com