پدران بیکار آمریکایی انجام نظافت، شستن ظروف و انجام دیگر کارهای منزل و همچنین...
 
بحران مالی و در نتیجه آن افزایش بیکاری مردان انگلیسی موجب افزایش خانه داری و بچه داری این افراد شده است.
مردان بیکار آمریکایی که با توجه به ادامه روند رکود اقتصادی روز به روز به تعداد آنان افزوده می‌شود، خانه داری و بچه داری را در شرایط کنونی بهترین راه برای نجات از ناراحتی های روحی و روانی می‌دانند.
این درحالی است که پدران بیکار آمریکایی انجام نظافت، شستن ظروف و انجام دیگر کارهای منزل و همچنین نگهداری کودکان خود را بهترین روش صرفه جویی در شرایط کنونی دانسته و معتقدند با این عمل نیازی به حضور پرستار و کارگر جهت نظافت در منزل نبوده و همین امر موجب کاهش هزینه خانواده می‌شود.
در حال حاضر بسیاری از مردان بیکار آمریکا حتی با داشتن سابقه کار طولانی مدت در ارتش و دیگر بخش های جامعه، شب و روز را در خانه و در کنار فرزندان خود مشغول انجام امور خانه بوده و در بسیاری از موارد از آشپزی و شستشوی لباس ها نیز لذت می‌برند.
به عقیده کارشناسان اجتماعی بیکاری مردان و خانه نشین شدن آن ها در شرایطی که همسرانشان به عنوان نان آور خانواده خارج از منزل مشغول به کار هستند، به عنوان خطری بزرگ خانواده های آمریکایی را تهدید کرده و علاوه بر به چالش کشیدن تفاوت های جنسیتی، در رفتار و خلق و خوی فرزندان آنان نیز اثرات منفی برجای می‌گذارد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: bazyab.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصویر ماشین عروس عجیب در تهران!!
آیا مورچه‌ها از انسان عاقل‌ترند؟!
"محمد" محبوب ترين نام در کشور هلند!
مقایسه همسران نخست وزیر و رئیس جمهور ترکیه! (+عکس)
نصایح بسیار زیبای زرتشت به پسرش!