گلکسی اس ۹ سامسونگ از آیفون ۷ اپل ضعیف تر است!
براساس بررسی هایی صورت گرفته, مشخص شد که گوشی  گلکسی اس ۹ سامسونگ از آیفون ۷ اپل ضعیف تر است!

ضعف گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 در نتایج بنچمارک‌های متداولی که روی گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود نتوانسته است پرچمدارهای سال گذشته اپل را به زیر بکشد.

بنچمارک‌های انجام شده توسط وب‌سایت Anandtech حکایت از آن دارد که گلکسی اس 9 در بنچمارک‌ها یا همان شبیه‌سازی‌های نرم‌افزاری مختلف، در رده‌ای پایین‌تر از آیفون‌های سال گذشته میلادی اپل قرار گرفته است. برتری آیفون 10 و آیفون 8 اپل در بخش‌های مختلف، از بررسی عملکرد در وبگردی تا ویرایش تصاویر به چشم می‌آید. نکته قابل توجه اینکه حتی آیفون 7 که چیزی حدود دو سال از ورود آن به بازار می گذرد در طیف قابل توجهی از بنچمارک‌ها موفق شده گلکسی اس 9 را پشت‌سر بگذارد.

البته سخنگوی سامسونگ در واکنش به نتایج این بنچمارک‌ها مدعی شده مدل اولیه گلکسی اس 9 که در کنگره جهانی موبایل 2018 به نمایش درآمده از نسخه ویژه‌ای از فیرمویر این شرکت بهره‌مند شده که ممکن است بهینه‌سازی‌های لازم را دریافت نکرده باشد. پیش از این تحلیلگران انتظار داشتند نسل جدید تراشه اکسینوس 8895 بتواند در بحث عملکرد، تراشه اسنپ دراگون 845 کوالکام را پشت‌سر بگذارد. امری که حالا با انتشار نتایج بنچمارک‌های جدید، حداقل در بخشی از بررسی‌ها محقق شده است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: naghdestan.com