منتظر تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام باشید
براساس خبرهای منتشر شده قبالیت تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

قابلیت تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام راه پیدا می کند!

بر اساس تصاویری که از فایل APK نرم افزار اینستاگرام استخراج شده است، ظاهرا طراحان این اپلیکیشن در حال کار بر روی قابلیت تماس صوتی و تصویری هستند.

آقای Ishan Agarwal، از اعضای وبسایت TechCrunch که این فایل ها را کشف کرده است، در این باره می گوید:
**    در ماه ژانویه ما تصویر دکمه ای با عنوان Video Call را در فایل های اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده کردیم و زمانی که این موضوع را با مسئولان در میان گذاشتیم، پاسخی از جانب آنها دریافت نکردیم. امروز نیز بعد از مشاهده تصویر زیر که دکمه های بیشتر را در مورد قابلیت تماس صوتی و تصویری نشان می دهد، باز هم قصد داشتیم تا موضوع را با مسئولان این شبکه اجتماعی در میان گذاشته و از آنان در مورد فایل های یاد شده سوال کنیم که با عبارت «متاسفانه در حال حاضر پاسخگویی امکان پذیر نیست» روبرو شدیم.

ظاهرا این موضوع به صورت محرمانه درون شرکت در حال پیگیری است و افراد خاصی نیز مشغول تست این ویژگی هستند. لذا به دلیل عدم پاسخگویی، نمی توان تاریخ دقیقی را برای ارائه قابلیت تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن اینستاگرام مشخص کرد.

چندی پیش نیز آقای Guilherme Rambo، توسعه دهنده اپلیکیشن های آی او اس با گشت و گذار در کدها و فایل های اپلیکیشن اینستاگرام، موفق شد تا تصویری را که به ویژگی تماس تصویری مربوط می شود، پیدا کند.

قابلیت تماس صوتی و تصویری، این روزها به یکی از تفریحات برخی از کاربران و برای بعضی دیگر، به منزله یک ویژگی کاربردی و مورد نیاز تبدیل شده است و بسیاری از افراد، کارهای روزمره خود را با آن انجام می دهند و برخی کاربران نیز برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود از آن بهره می برند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir