زمان معرفی نسل آینده پلی استیشن و ایکس باکس
بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است از نسل آینده پلی استیشن و ایکس باکس در سال 2020 رونمایی می شود.

نسل آینده پلی استیشن سال 2020 معرفی می شود

بسیاری از افراد علاقه مند به دنیای بازی در رابطه با نسل آینده پلی استیشن و ایکس باکس کنجکاو هستند. در حال حاضر دو شرکت سونی و مایکروسافت در این بخش از بازار حکمرانی می کنند. برخی کارشناسان بر این باور هستند که هر چند سال یکبار شاهد عرضه نسخه بروزرسانی شده کنسول های کنونی به بازار هستیم.

در حالی که این احتمال وجود در سال آینده شاهد نسخه جدیدتر پلی استیشن 4 پرو باشیم، یک تحلیلگر اعلام کرده که نسل آینده پلی استیشن و ایکس باکس در سال 2020 معرفی می شود.

بر اساس گزارشی از Gamingbolt یک تحلیلگر Wedbush Securities به نام Michael Patche پیش بینی خود از نسل آینده پلی استیشن و ایکس باکس را این گونه بیان کرده است:
**     به نظر من مایکروسافت می تواند از کنسول بازی جدیدی رونمایی کند ولی با توجه به معرفی زودهنگام ایکس باکس وان ایکس انتظار می رود که در سال 2019 با کنسول جدیدی از سوی این کمپانی مواجه نشویم. در حال حاضر دو شرکت سونی و مایکروسافت پیشرفت های یکدیگر را دنبال می کنند.

در صورتی که سونی تصمیم بگیرد از نسل آینده پلی استیشن رونمایی کند مایکروسافت نیز چنین اقدامی را انجام خواهد داد. در همین راستا انتظار می رود از پلی استیشن 5 و نسل آینده Xbox در سال 2020 رونمایی شود.

مایکروسافت و سونی به تازگی از کنسول های Xbox One X و پلی استیشن 4 پرو رونمایی کرده اند بنابراین انتظار نمی رود در آینده نزدیک با نسل بعدی آن ها روبه‌رو شویم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir