رباتی که یک تختخواب فوق العاده و با امکانات عجیب است!
تولید رباتی که بتواند کار رختخواب را انجام دهد، ایده ای جالبی به نظر می رسد. اما عملیاتی کردن این ایده کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد.

تختخواب رباتیک هم تولید شد

به تازگی رباتی به نام «پرپل پاوربیس» تولید شده که اگر چه از نظر ظاهری شباهت زیادی با تختخواب های عادی دارد، اما می تواند راحتی و آسایش بیشتری را در زمان خوابیدن برای افراد به ارمغان آورد.

این ربات با بررسی موقعیت محیطی نه تنها محل مناسبی برای استقرار خود به عنوان رختخواب را مشخص می کند، بلکه می تواند ارتفاع خود را نیز در بهترین شرایط تنظیم کند تا خواب آسوده ای برای افراد رقم بخورد.

این رختخواب رباتیک همراه با یک دستگاه کنترل از راه دور عرضه می شود که با استفاده از آن می توانید موقعیت های مختلفی را برای استقرار آن به منظور مطالعه، تماشای تلویزیون، خوابیدن و غیره تنظیم کنید. ارتفاع تخت یادشده هم در سه ارتفاع مختلف تنظیم می شود.

رختخواب یادشده با بالا و پایین آوردن سر یا تغییر موقعیت فرد در حین خواب به طور هوشمند تغییر وضعیت داده و به عنوان مثال بخشی که در زیر سر قرار می گیرد را در صورت لزوم بالاتر می آورد تا فرد بهتر بخوابد. تغییرات یادشده ممکن است به طور همزمان رخ دهند و همراه با اقدامات دیگری نیز باشند.

دکمه ضدخروپف این رختخواب رباتیک هم وضعیت سر فرد را در صورت خر خر کردن به طور خودکار تغییر می دهد تا خروپف وی متوقف شود.

تختخواب یادشده را می توان به شکل دفتر کار خانگی هم درآورد و جالب اینکه محصول مذکور به همین علت به خروجی برقی و پورت یو اس بی هم مجهز است. قیمت مدل پایه این محصول ۱۳۹۹ دلار است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com