ارزان ترین آیفون 2018 در رنگ های مختلف
اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. بر اساس گزارشی جدید، ارزان ترین نسخه آیفون 2018 در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شود

ارزان ترین نسخه آیفون 2018 در رنگ های متنوعی روانه بازار می شود

چند روز گذشته گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که خبر از عرضه آیفون 9 در رنگ های مختلف می داد. در این گزارش اعلام شده بود که اپل ارزان ترین نسخه آیفون 2018 را در رنگ قرمز به فروش نمی رساند.

به تازگی گزارشی از کشور ژاپن منتشر شده که اطلاعات گزارش قبلی را تایید می کند با این تفاوت که رنگ های اعلام شده متفاوت است. بر اساس شایعات آیفون 6.1 اینچی اپل با نام آیفون 9 معرفی می شود و ارزان ترین نسخه آیفون 2018 خواهد بود.

این دستگاه از طراحی مشابه با دو نسخه دیگر بهره می برد و دارای مشخصات فنی قدرتمندی است. بر خلاف دو آیفون دیگر شرکت اپل که به پنل پشتی شیشه ای و صفحه نمایش OLED مجهز می شوند، آیفون 9 دارای پنل پشتی فلزی و نمایشگر LCD است.

بر اساس گزارشی که از کشور ژاپن در فضای مجازی منتشر شده، ارزان ترین نسخه آیفون 2018 در رنگ های سفید، مشکی، زرد، نارنجی، آبی و طلایی روانه بازار می شود.

در گذشته گزارش های زیادی در رابطه با رنگ های آیفون 9 در اینترنت منتشر شده بود. به عقیده یکی از تحلیلگران این دستگاه در رنگ های آبی، زرد و صورتی روانه بازار می شود. مینگ چی کو در گذشته اعلام کرده بود اپل برای آیفون 9 رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی را در نظر گرفته است.

در حالی که رنگ های اعلام شده در گزارش ها با یکدیگر متفاوت است، تمامی آن ها خبر از رنگ های متنوع برای آیفون 9 می دهند. در سال 2013 اپل از گوشی آیفون 5C رونمایی کرد که از رنگ های متفاوت و شادی بهره می برد. اپل این گوشی هوشمند را در 5 رنگ در اختیار خریداران قرار داده بود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:  click.ir