گوشی محشر و متفاوت نوبیا ایکس با یک نمایشگر در پشت گوشی! عکس
گوشی «نوبیا ایکس» دارای یک نمایشگر در پشت گوشی نیز می باشد که محشر و متفاوت است

نمایشگر پشت‌گوشی «نوبیا ایکس»

«نوبیا تکنولوژی» زیرمجموعه ZTE چین، جدیدترین پرچم‌دار خود به نام نوبیا ایکس را ماه گذشته رونمایی کرد، اما ویدئوی منتشرشده از پشت‌گوشی، اسکرین دوم اولدی را نشان می‌دهد که آن را زیبا و محشر ساخته است.

از دید بسیاری از کارشناسان نصب نمایشگر اولد در پشت‌گوشی و سینک کردن آن کاری متفاوت بوده که سازنده چینی ارائه کرده و می‌تواند مدیریت لمسی بهتر هنگام اجرای گیم را برای کاربر مهیا سازد.

اگر به‌دقت نگریسته شود، لایه اولد زیر شیشه‌رنگی جاسازی‌شده است و افکت پخش‌شده را به‌خوبی نشان می‌دهد.

نمایشگر دومی که در پشت‌گوشی نصب‌شده، یک اولد ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است که دورش را گوریلا گلس ۳ پوشانده است.

اما اسکرین اصلی گوشی ال سی دی ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل است که نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶.۶ درصد تعریف‌شده است.

نوبیا ایکس دو سیم کارته ۱۸۱ گرمی در ابعاد ۱۵۴.۱ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر طراحی‌شده و پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ به‌صورت ۸ هسته‌ای و گرافیک آدرنوی ۶۳۰ را در خود جای‌داده است. ۶ گیگ رم با ۶۴ گیگ حافظه یا ۸ گیگ رم با ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگ حافظه روی گوشی نصب‌شده است.

دو دوربین ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسل در عقب گوشی وجود دارد اما دوربینی به‌صورت سلفی در جلو تعبیه نشده است.

بلوتوث ۵، یو اس بی تایپ سی، باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت و اندروید ۸.۱ اوریو از دیگر امکانات گوشی نوبیا ایکس است که به قیمت ۴۰۰ یورو به‌زودی راهی بازار می‌شود.


نمای پشت گوشی نوبیا ایکس

نمای پشت گوشی نوبیا ایکس



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir