اضافه شدن یک قابلیت هیجان انگیز به لایو اینستاگرام
اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران به هنگام انتشار لایواستریم ارتباط بیشتر و بهتری با مخاطبان خود داشته باشند

قابلیت جدیدی به لایو استوری اینستاگرام اضافه شد

شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از دو سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، حالا به تازگی اعلام کرده است که کاربران با قابلیت جدیدی که قرار است به زودی بر روی پلت‌فرم لایو استریم اضافه شود، قادر خواهند بود با سهولت بیشتری با دوستان خود به هنگام انتشار استوری لایو استریم (Live stream) در ارتباط باشند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این قابلیت به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا بتوانند هم‌زمان با انتشار لایو استوری، از مخاطبان خود بر روی صفحه نمایش سوال و پرسش بپرسند و این قابلیت درست همانند قابلیت Ask me a question در پلتفرم استوری‌های عادی است.

بدین ترتیب کاربران با درج این قابلیت بر روی استوری لایو خود که به صورت زنده و مستقیم برای دوستان و مخاطبانشان در حال پخش است، می‌توانند با آنها ارتباط بهتر و آسانتری داشته باشند و هم زمان با رویت سوالات کاربران به آنها پاسخ دهند.

علاوه بر این امکان جدید، اینستاگرام همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به درج موسیقی‌های موردنظر خود و همچنین آیکون‌های effects دسترسی داشته باشند و از آن برای بهتر کردن لایو استوری خود استفاده کرده و بهره ببرند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir