اولین تصویر واقعی گلکسی S10 سامسونگ
سامسونگ در هفته های آینده از گوشی های سری گلکسی S10 رونمایی می کند. به تازگی اولین تصویر واقعی گلکسی اس 10 منتشر شده است

اولین تصویر واقعی گلکسی S10 به اینترنت راه پیدا کرد

از ماه نوامبر سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعات، گزارش ها و رندرهای گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ در فضای مجازی بودیم و حال اولین تصویر واقعی از گوشی گلکسی اس 10 توسط ایوان بلس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

تصویر منتشر شده شایعات گذشته را تایید می کند. این گوشی هوشمند به حفره درون نمایشگر مجهز می شود که دوربین سلفی را میزبانی می کند. این حفره در سمت راست بالای صفحه نمایش خودنمایی می کند.

علاوه بر استفاده از سبک طراحی Infinity-O در گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ، شاهد کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش در مقایسه با گوشی های سری گلکسی S9 این کمپانی کره ای هستیم.

این تصویر محل قرارگیری دکمه های این گوشی هوشمند را مشخص می کند. سامسونگ برای این دستگاه یک دکمه اختصاصی برای دستیار بیکسبی در نظر می گیرد. ایوان بلس تصویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند منتشر نکرده است.


بر اساس شایعات گذشته، سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 10 دوربین اصلی سه گانه در نظر می گیرد که دارای چیدمان افقی است. این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. این ویژگی برای اولین بار در گوشی هواوی میت 20 پرو مورد استفاده قرار گرفت.

انتظار می رود سامسونگ از گوشی های سری گلکسی S10 در اواخر ماه فوریه رونمایی کند. گلکسی S10، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 پلاس و نسخه 5G آن پرچمداران نیمسال اول این برند کره ای را تشکیل می دهند. گلکسی اس 10 لایت به صفحه نمایش مسطح و دیگر نسخه های آن به نمایشگر خمیده مجهز می شوند.


گوشی گلکسی s10 سامسونگ

گوشی گلکسی s10 سامسونگ



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir