با گوشی هوآوی HUAWEI P smart 2019 آشنا شوید
هوآوی به تازگی گوشی هوشمند HUAWEI P smart 2019 را معرفی کرده‌است

 گوشی‌ که ویژگی‌هایی مانند HUAWEI Dewdrop Display و تراشه 8هسته‌ای و قدرتمند Kirin 710 دارد. این گوشی قرار است کیفیتی را که کاربر از سری HUAWEI P smart می‌شناسد، به لطف عملکرد عالی دوربین‌ها چه در پشت و چه در جلوی این گوشی همه‌کاره، به ارمغان بیاورد.

سال 2017 بود که هوآوی اولین HUAWEI P smart را روانه بازار کرد؛ یک گوشی میان‌رده که مشتریان جوانی را هدف قرار داده بود که به دنبال محصولی با کیفیت عالی اما با قیمتی معقول می‌گشتند. اولین محصول از این سری با طراحی جسورانه‌اش نه تنها این نیازها را جواب داد، بلکه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مشتریان رقم زد.

حالا نسخه جدید این سری، HUAWEI P smart 2019، هر جنبه‌ای از نسخه‌های قبلی خود را با کمک طراحی‌ها و تکنولوژی‌های جدید بهبود بخشیده تا نیازهای پویای این نسل را بتواند تامین کند.

طراحی صفحه ‌نمایش به سبک پرچم‌دارها


در زمان مقایسه HUAWEI P smart 2019 با نسخه‌های قبلی خود، مشتری بدون درنگ متوجه صفحه نمایش 6.21 اینچی با نسبت 19.5:9 می‌شود که به لطف تکنیک HUAWEI Dewdrop Display، صفحه نمایش گسترده‌تری نسبت به گذشته در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد.

جدا از صفحه نمایش بزرگ‌تر، گوشی هوشمند جدید هوآوی، نوار بالای گوشی را با یک ناچ مرواریدشکل جمع‌وجور عوض کرده و دوربین جلو را در آن قرار داده است. این ویژگی به صفحه نمایش اجازه می‌دهد تا رخی مدرن و تقریبا بدون نوار بالا داشته باشد. به علاوه، تراکم پیسکل 415ppi این صفحه، رزولویشن FHD بالاتری (2340 در 1080) را عرضه می‌کند که با پشتیبانی از 85درصد وسعت رنگ NTSC همراه است. ترکیب این دو باعث می‌شود تا صفحه نمایش به شیوه‌ای جذاب و واقعی تجربه‌ دیداری شما را بهبود ببخشد.


p-smart-2019_01.jpg

ظاهری طبیعی


درکنار صفحه نمایش اعلاء، HUAWEI P smart 2019 به دوربین‌های بهبودیافته‌ای چه در پشت و چه در جلوی گوشی مجهز شده است. در جلو و روی ناچ کوچک گوشی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است (البته مشخصات این دوربین ممکن است براساس بازاری که گوشی در آن عرضه می‌شود، تفاوت داشته باشد). علاوه‌براینکه دوربین از لحاظ سخت‌افزاری قدرتمندتر شده، HUAWEI P smart 2019 از ظرفیت‌های جدید واقعیت افزوده (AR) و هوش مصنوعی (AI) و ویژگی‌هایی مثل کنترل حرکات اشاره (gesture) پشتیبانی می‌کند.

حالت پرتره به آسانی به کاربران اجازه می‌دهد جلوه‌های زیبایی را از طریق منظره‌یاب مجازی (viewfinder) به عکس‌هایشان اعمال کنند؛ شیوه‌ای عالی برای اینکه بعد از گرفتن عکستان، آن را ادیت کنید.

دوربین جلو همچنین 8 دسته از پس‌زمینه‌هایی را که در عکس‌های سلفی محبوب هستند، تشخیص و بهینه می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند با دغدغه کمتری سلفی بگیرند و بقیه کار را به گوشی بسپارند تا یک عکس مناسب شبکه‌های اجتماعی به‌دست بیاورند.

دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی


هوآوی، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه عکاسی با گوشی هوشمند، به خاطر دوربین‌های قدرتمندی که در دستگاه‌هایش قرار می‌دهد، شناخته می‌شود. دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی HUAWEI P smart 2019 شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی که کیفیت بالایی دارد به یک لنز پنج تکه با گشادی دیافراگم f/1.8 و محدوده دیافراگم مجازی f/0.95-16 مجهز است درحالی‌که دوربین دوم اطلاعات عمق میدان را جمع‌آوری می‌کند تا بوکه‌ای زیبا خلق کند. در مجموع این دو دوربین می‌توانند عکس‌های پرتره در حد عکس‌های استودیویی تولید کنند. هوش مصنوعی که در پس‌زمینه مشغول به کار است و  بیش از 500 صحنه را تشخیص می‌دهد، به صورت همزمان (real-time) عمل بهینه‌سازی عکس را انجام می‌دهد تا خلاء بین یک عکاس آماتور و یک عکاس حرفه‌ای را پر کند.

به‌علاوه HUAWEI AI Image Stabilization (سیستم هوش مصنوعی لرزش‌گیر هوآوی) در همکاری با دوربین به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های شبانه روشن، پرجزییات و با نویز کم بگیرد؛ آن هم بدون نیاز به سه‌پایه.


p-smart-2019_02.jpg.png

بهینه‌سازی عملکرد برای استفاده روزمره


گوشی هوشمند HUAWEI P smart 2019 به تراشه جدید Kirin 710 مجهز شده است. این تراشه 8 هسته‌ای جدید که با تکنولوژی 12 نانومتری ساخته شده، سرعتش به 2.2 گیگاهرتز می‌رسد. Kirin 710 جواب‌گویی طبیعی و روان، راندمان مصرف عالی و عملکردی فوق‌العاده هنگام بازی را تضمین می‌کند. پردازنده سیگنال تصویر مستقل (ISP) و پردازنده سیگنال دیجیتال (DSP) در این تراشه تمام بهینه‌سازی‌های عکاسی و افزایش کیفیت خروجی را سرعت می‌بخشند.

EMUI 9.0 به عنوان سیستم‌ عامل پایه روی HUAWEI P smart 2019 نصب شده است. تازه‌ترین سیستم عامل هوآوی، اندروید 9 (Pie) را شخصی‌سازی کرده تا مصرف CPU در تمام موارد بهینه شود. GPU Turbo 2.0، تازه‌ترین راه‌حل پردازش گرافیکی هوآوی، راندمان مصرف GPU را دو برابر می‌کند؛ درحالی‌که عملکرد آن روی HUAWEI P smart 2019 تا 30درصد بهتر می‌شود. این توانایی باعث می‌شود HUAWEI P smart 2019 در همه زمینه‌های سرگرمی بتواند عملکردی یک‌دست و سطح‌ بالا را به نمایش بگذارد.

علاوه‌براین، یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپرساعتی باعث روشن ماندن گوشی در مدت زمان طولانی برای کاربرانی می‌شود که 24ساعته از دستگاهشان استفاده می‌کنند. این باتری از بالای 10 ساعت گشت‌و‌گذار در اینترنت 4G، بالای 18 ساعت دیدن ویدئو و بیش از 96 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه پشتیبانی می‌کند (این ارقام براساس آزمایش داخلی هوآوی بدست آمده). همچنین سیستم هوشمند مدیریت باتری با چند تدبیر مثل از کار انداختن اپ‌هایی که برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده نکرده‌اید، عمر باتری را طولانی‌تر می‌کند.

 HUAWEI P smart 2019 همچنین نوآوری‌ای به نام EROFS را معرفی می‌کند که با کمک آن سرعت و عملکرد ذخیره‌سازی اطلاعات بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود. این سیستم با همراهی ویژگی فشرده‌سازی فایل‌ها، توسعه‌پذیر می‌شود تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از فضای ذخیره‌سازی به‌دست بیاورند.

زیبایی‌ که به استحکام می‌رسد


HUAWEI P smart 2019 که در دو رنگ کاملا مجزا (Midnight Black و Aurora Blue) عرضه شده، زیبایی ارگونومیکی (راحت و بدون استرس) دارد. طراحی یکپارچه بدنه با انحناهای سه‌بعدی‌اش به همراه طراحی پشتی گوشی که شبیه سرامیک و براق است، باعث شده گوشی حس و حالی اصیل به خود بگیرد.
از آنجایی‌که گوشی‌ها بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره و مدرن ما شده‌اند، باید طوری آن‌ها را طراحی کرد که به درد استفاده روزانه ما بخورند. به همین دلیل هوآوی، HUAWEI P smart 2019 را تا این اندازه بادوام و دلنشین طراحی کرده است.

بخش‌های مختلف این گوشی به طور دقیق در آزمایشگاه‌های هوآوی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. به طور مثال دکمه خاموش/روشن و حسگر انگشت 200 هزار بار آزمایش شدند اما همچنان در موقعیت خوبی قرار داشتند.



گردآوری :گره سرگرمی سیمرغ
seemorgh.om/entertainment
منبع:HUAWEI