کدام یک از گوشی‌های سری P30 برای شما مناسب است؟
شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که درباره گوشی‌های سری Huawei P30 و قدرت و عملکرد خیره‌کننده‌شان شنیده‌اند و می‌خواهند یکی از گوشی‌های این سری را خریداری کنند

با گوشی‌های سری Huawei P30 آشنا شوید



شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که درباره گوشی‌های سری Huawei P30 و قدرت و عملکرد خیره‌کننده‌شان شنیده‌اند و می‌خواهند یکی از گوشی‌های این سری را خریداری کنند. اما ممکن است سؤال‌تان این باشد که کدام‌ یک از سه گوشی هوشمند این مجموعه برایتان مناسب‌تر است. در ادامه این مطلب می‌توانید با جزئیات و مشخصات مربوط به هر کدام از این گوشی‌ها بیشتر آشنا شوید.

Huawei P30 Pro گوشی هوشمندی با دوربین فوق‌العاده و عملکرد خیره‌کننده


اگر اهل عکاسی، و به‌ویژه عکاسی با گوشی هستید، بهترین انتخابتان همین Huawei P30 Pro خواهد بود. این گوشی به سیستم دوربین چهارگانه لایکا مجهز است که دوربین اصلی آن قدرتی ۴۰ مگاپیکسلی دارد و از حسگر SuperSpectrum Sensor بهره می‌برد. حسگر SuperSpectrum در مقایسه با حسگرهای معمولی نور بیشتری جذب می‌کند تا امکان ثبت عکس‌ها و ویدئوهایی با کیفیت بهتر (به‌ویژه در شرایط کم‌نور) فراهم باشد. در این سیستم دوربین چهارگانه، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید هم دیده می‌شود تا بتوانید از چشم‌اندازهای وسیع و محیط‌های دیگر، عکس‌های عریض بگیرید. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین Huawei ToF نیز در این سیستم دوربین چهارگانه به کار گرفته شده است. دوربین ToF فاصله عکاس با سوژه را می‌سنجد تا امکان ایجاد جلوه‌هایی مانند جلوه بوکه ایجاد شود. به این ترتیب می‌توانید عکس‌هایی بگیرید که سوژه اصلی آن کاملا از محیط اطرافش جدا شده است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده تا به کمک این گوشی، مجموعه‌ای بی‌نقص از قابلیت‌های عکاسی با موبایل را در جیب‌تان داشته باشید.

این گوشی از فناوری Huawei SuperZoom هم بهره می‌برد. SuperZoom فناوری انقلابی‌ای است که با طراحی پریسکوپی امکان زوم اپتیکال ۵ برابری (5x) را فراهم می‌آورد تا کاربر بتواند عکس‌های تله‌فوتو بگیرد. با استفاده از این فناوری، زوم هیبریدی به ۱۰ برابر (10x) و زوم دیجیتال به ۵۰ برابر (50x) می‌رسد. به این ترتیب، سوژه‌های دوردستی که شاید چشمتان نتواند به‌خوبی تشخیص بدهد، به‌راحتی در عکس‌های دوربین این گوشی ثبت خواهد شد. فرقی نمی‌کند که بخواهید از پرچمی روی ساختمانی در پایین خیابان عکس بگیرید یا از پرنده‌ای روی درخت، یا بازیکن فوتبال محبوب‌تان در زمین؛ دوربین گوشی شما می‌تواند از چنین سوژه‌هایی عکس بگیرد. به کمک چنین دوربینی می‌توانید جزئیات دنیای اطراف‌تان را بهتر از همیشه ببینید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید و کم‌نظیر در Huawei P30 Pro، قابلیت Huawei Dual-View Video است که به کاربر امکان می‌دهد به‌طور هم‌زمان دو ویدئو بگیرد. در این حالت، گوشی دو عدد از دوربین‌های پشتی را به کار می‌گیرد که یکی از آن‌ها با نمایی عریض فیلم‌برداری می‌کند و دومی از نمای نزدیک فیلم می‌گیرد. به عبارت دیگر، در این حالت می‌توانید به‌صورت هم‌زمان از دو زاویه دید مختلف فیلم‌برداری کنید. فرض کنید که می‌خواهید از مراسم ازدواج بهترین دوست‌تان فیلم بگیرید؛ می‌توانید ضمن این‌که از کل صحنه فیلم می‌گیرید، روی چهره دوست‌تان زوم کنید و لحظه‌ای را که حلقه ازدواج را به دست می‌کند، ثبت کنید. همچنین هنگام تماشای مسابقه فوتبال در ورزشگاه، می‌توانید هم ویدئویی با نمای باز بگیرید و کل زمین فوتبال را در قاب دوربین‌تان بیاورید و در عین حال روی بازیکن محبوبتان زوم کنید و از او هم فیلم بگیرید.

اگر استفاده‌ شما از گوشی هوشمند زیاد است و در طول روز فرصت چندانی هم برای شارژ گوشی ندارید، Huawei P30 Pro می‌تواند بسیاری از دغدغه‌هایتان را رفع کند. این گوشی به یک باتری قوی و پردوام ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که می‌تواند به‌راحتی یک روز کامل پاسخ‌گوی کاربردهای سنگین باشد. همچنین فناوری 40W Huawei SuperCharge این امکان را فراهم آورده که باتری این گوشی ظرف ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ شود. حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر هم سریع‌تر و دقیق‌تر شده است تا بتوانید با سرعت بیشتری به اموری از قبیل خواندن و پاسخ دادن به ای‌میل‌های جدید رسیدگی کنید. همچنین اگر شارژ باتری گوشی دوست‌تان تمام شده، می‌توانید با استفاده از فناوری Wireless Reverse Charging، گوشی دوستتان را شارژ کنید. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ (یا ۵۱۲) گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد تا عملکرد این گوشی همیشه در بالاترین سطح باشد و هنگام فیلم‌برداری با کیفیت بالا و ذخیره‌سازی فایل‌های پرحجم، نگران پر شدن حافظه داخلی گوشی نباشید.

اگر می‌خواهید شب‌ها عکاسی کنید، این گوشی مناسب شما است. قابلیت Night Mode این امکان را فراهم آورده که بتوانید عکس‌های باکیفیتی در شرایط کم ‌نور بگیرید. دوربین این گوشی که از حسگر SuperSpectrum بهره می‌گیرد، می‌تواند در شب عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش بگذارد و عکس‌ها و ویدئوهایی با رنگ و وضوح و جزئیات مناسب بگیرد.

IMG_0319.jpg

گوشی هوشمند Huawei P30 برای کسانی که نمایشگری کوچک‌تر می‌خواهند

اگر به عکاسی علاقه دارید و به دنبال سیستم دوربینی قدرتمند می‌گردید، اگر می‌خواهید فیلم‌برداری با موبایل را تجربه کنید و اگر در عین حال به گوشی هوشمندی با طول عمر باتری بالا نیاز دارید، گوشی هوشمند Huawei P30 برای شما طراحی شده است. این گوشی به سیستم دوربین سه‌گانه لایکا مجهز است که در این مجموعه، یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو به چشم می‌خورد. در قسمت جلوی گوشی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی عهده‌دار وظیفه ثبت عکس‌های سلفی است. دوربین اصلی به فناوری‌هایی از جمله Huawei SuperSpectrum Sensor و Advanced Image Stablization مجهز شده تا حد امکان عکس‌هایی بدون لرزش بگیرد.

این گوشی هم مانند Huawei P30 Pro به فناوری Huawei Dual-View Video مجهز و قابلیت‌های مرتبط با آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۶۵۰ میلی‌آمپرساعت است و با یک آداپتور 22.5w Huawei SuperCharge  شارژ می‌شود. این گوشی از حالت Night Mode هم بهره می‌برد تا عکاسی و فیلم‌برداری در شب هم امکان‌پذیر باشد. نمایشگر این گوشی ۶.۱ اینچی است تا در مقایسه با گوشی Huawei P30 Pro که نمایشگری ۶.۴۷ اینچی دارد، کوچک‌تر و کمی خوش‌دست‌تر باشد. کیفیت نمایشگر هر دو گوشی هم یکسان است. بنابراین اگر دستگاه‌های بزرگ را دوست ندارید، گوشی Huawei P30 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


HUAWEI P30 Pro_RGB.JPG

Huawei P30 Lite برای سلفی‌بازها


اگر طراحی زیبای گوشی و کیفیت عکس‌های سلفی بیشتر از هر چیزی برایتان اهمیت دارد، بدون تردید گوشی هوشمند Huawei P30 Lite بهترین انتخاب برای شما است. این گوشی در کنار طراحی خیره‌کننده خود، از یک دوربین سلفی 32MP 3D Selfie Superstar بهره می‌برد که به همراه فناوری AI Beautification می‌تواند بهترین و زیباترین عکس‌های سلفی را بگیرد. در قسمت پشتی گوشی هم شاهد یک سیستم دوربین سه‌گانه با عنوان 24MP AI Ultra-Wide هستیم. در این مجموعه، یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های اولتراواید و یک لنز ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. این گوشی بالاترین سطح از تجربه کاربری را عرضه می‌کند و نمایشگری ۶.۱۵ اینچی دارد و با نسبت بدنه به نمایشگر چشمگیرش، این امکان را فراهم می‌کند که در کار و بازی و تماشای فیلم غرق شوید.این گوشی در دو رنگ جذاب عرضه می‌شود: Midnight Black که حس‌وحال رمزآلودی دارد و Peacock Blue که بسیار چشم‌نواز است.




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: Huawei