تداوم رشد هوآوی در سه ماهه اول 2019
هوآوی به تازگی دستاوردهای کسب‌وکار سه ماهه اول سال 2019 را اعلام کرد. در سه ماهه نخست امسال، این شرکت 26.7 میلیارد دلار درآمد داشته که 39درصد رشد نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان را نشان می‌دهد

هوآوی به تازگی دستاوردهای کسب‌وکار سه ماهه اول سال 2019 را اعلام کرد. در سه ماهه نخست امسال، این شرکت 26.7 میلیارد دلار درآمد داشته که 39درصد رشد نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان را نشان می‌دهد. حاشیه سود خالص نیز 8 درصد بوده که به نسبت سال گذشته در همین مدت اندکی بیشتر شده است.

هوآوی تمرکز خود را روی دستگاه‌های هوشمند و زیرساخت‌های ICT حفظ کرده و همچنان به افزایش بهره‌وری و کیفیت عملکردهایش ادامه می‌دهد؛ نکاتی که باعث می‌شوند عملکرد عالی این شرکت در سه ماهه اول امسال رقم بخورد.

2019 سالی خواهد بود که 5G به طور گسترده‌ در جهان گسترش پیدا می‌کند و  هوآوی فرصت بی‌نظیری برای رشد و درآمدزایی خواهد داشت. در پایان مارس 2019، هوآوی 40 قرارداد تجاری با اپراتورهای برتر جهانی بر سر 5G امضا کرده است و بیشتر از 70هزار ایستگاه 5G را در سراسر جهان پایه‌گذاری می‌کند.
همچنین هوآوی متعهد شده پایه‌های یک «چین دیجیتالی» و هسته یک «دنیای دیجیتالی» را با ارایه یک پلتفرم دیجیتالی که با هوش فراگیر و ارتباط مستمر همراه است را بسازد. از طرفی دیگر این گروه اولین مودم وای‌فای نسل ششم که به 5G هم متصل می‌شود را ساخته است. در پایان سه ماهه اول سال 2019 هوآوی بیش از هر شرکت دیگری محصولات مربوط به وای‌فای نسل ششم را به فروش رساند.

هوآوی در راستای ارزش‌گذاری به مشتری، به تولید محصولات نوآورانه خود ادامه می‌دهد. استراتژی اصلی آن‌ها این است که تجربه‌ هوشمندانه برای همه مشتریانش و در همه سطوح رقم بزند. در سه ماهه نخست 2019 این  شرکت 59 میلیون گوشی هوشمند فروخته است. در بقیه بخش‌ها مانند کامپیوترهای شخصی، گجت‌های پوشیدنی، خانه هوشمند، مشتریان از سراسر جهان از محصولات نوآورانه، پیشرو و تجربه کاربری فوق‌العاده آن‌ها استقبال کرده‌اند.

HUAWEI CLOUD  همچنان متعهد به نوآوری است. این بخش می‌خواهد بهترین فضای ابری چند منظوره ممکن را بسازد، راه‌حل‌هایی براساس هوش مصنوعی برای صنایع هوشمند تولید و هوش مصنوعی فراگیر را تبدیل به واقعیت کند.

در سه ماهه اول سال، سرویس‌های HUAWEI CLOUD با بهره گیری از هوش مصنوعی در سنگاپور شروع به کار کرد. به‌علاوه برای اولین‌بار از پلتفرم توسعه هوش مصنوعی همه‌منظوره HUAWEI CLOUD که ModelArts نام دارد، جهت یادگیری طبقه‌بندی تصاویر در مسابقات یادگیری عمیق (Deep learning) DAWNBench دانشگاه استنفورد رونمایی شد.




گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:HUAWEI