افزودن یک ویژگی جدید به اپل واچ
شرکت "اپل" قصد دارد تا برای افزایش سلامت کاربران خود، قابلیت بررسی سطح اکسیژن خون آنها را برای "اپل واچ" فراهم کند

"اپل واچ" سطح اکسیژن خون را بررسی می‌کند

شاید "اپل واچ" در آینده بتواند عواملی بیش از ضربان قلب را برای ارزیابی سلامت کاربر مورد بررسی قرار دهد. گزارشها حاکی از این هستند که شرکت اپل سعی دارد تا با کمک ساعت مچی هوشمند خود، سطح اکسیژن خون کاربران را شناسایی کند.

اگر اشباع اکسیژن خون کاربر پایین‌تر از میزان مشخص باشد، هشداری برای کاربر ارسال خواهد شد که شبیه به هشدارهای ارسال شده برای ضربان غیرعادی قلب است. هنوز مشخص نیست که این قابلیت جدید، به به روزرسانی سخت‌افزار یا نرم‌افزار نیاز خواهد داشت یا خیر.

اپل در نظر دارد تا عملکرد نوار قلب را نیز با کمک ساعت هوشمند خود بهبود ببخشد تا نتایج مربوط به نوار قلب را در طیف گسترده‌تری دریافت کند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این ویژگی‌های جدید، در نسل آینده سخت‌افزار اپل واچ ظاهر شوند و یا به واسطه به روزرسانی نرم‌افزار، خود را نشان دهند.

اپل قصد دارد که ساعت مچی خود را به ابزاری حیاتی برای بررسی سلامت کاربر تبدیل کند و شاید اهمیت آن را نسبت به حد معمول افزایش دهد. از آنجا که افزایش سطح اکسیژن خون می‌تواند عامل افزایش حمله قلبی و ریوی باشد، قابلیت‌های جدید اپل واچ، آن را به ابزاری برای هشدار احتمال حمله قلبی تبدیل خواهند کرد.

شایعاتی نیز وجود دارند که حاکی از تلاش اپل برای استفاده از اپل واچ در ردیابی خواب کاربر هستند تا عملکرد این ابزار در حوزه سلامت افزایش یابد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir