3 برنامه موبایلی که شما را به شکل خاصی از خواب بیدار می کنند
قصد داریم چند برنامه کاربردی موبایل به شما معرفی کنیم که حتما شما را از خواب بیدار میکنند

بهترین برنامه‌های ساعت موبایل که حتما از خواب بیدارتان می‌کنند

بیدار شدن از خواب به خصوص هنگامی که باید صبح زود از خواب بیدار شد، کاری سخت و ناخوشایند است. برای بسیاری از افراد این کار نه تنها دشوار است بلکه تقریبا غیرممکن است. ساعت‌ها و زنگ‌های هشدار معمولا به اندازه کافی بلند نیستند و از دکمه Snooze که هشدار را به تاخیر می‌اندازد می‌توان به تعداد بی‌نهایت استفاده کرد.

Walk Up Alarm Clock

مفهوم و ایده این برنامه بسیار مبتکرانه است. یک زنگ هشدار را تصور کنید که شما را بیدار و وادار به راه رفتن کند. شما نمی‌توانید آن را بی‌صدا، متوقف و یا به تعویق بیندازید! تنها راه متوقف کردن آن این است که از جای خود بلند شده و شروع به حرکت کردن کنید تا این هشدار متوقف شود. برنامه مشابه این برای سیستم عامل آندروید با نام Walk Me Up وجود دارد. 

Alarmy

یکی دیگر از بدترین و پرصداترین برنامه‌های هشدار Alarmy است و واقعا شما را از رختخواب بیرون می‌آورد. زنگ هشدار آن بلند، آزاردهنده و گوش خراش است و مهمتر از همه تا زمانی که از یک شی خاص و عجیب مانند پله، مسواک و دوش حمام عکس نگیرید متوقف نمی‌شود. اگر واقعا قصد بیدار شدن را دارید، این یک برنامه فوق‌العاده است.

Snap Me Up

این برنامه نه تنها باعث بیدار شدن شما می‌شود، بلکه یک تفریح هم هست. Snap Me Up یک برنامه هشدار است که تا زمانی که از خود یک عکس سلفی نگیرید متوقف نمی‌شود. ویژگی جالب برنامه این است که این سلفی‌ها در گالری شما ذخیره شده و می‌توانید چهره خواب‌آلود خود را مشاهده کنید. 



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir