هوآوی در جایگاه دوم پرفروش‌‌های ساعت هوشمند
هوآوی با پیشرفتی قابل توجه در میزان فروش ساعت‌های هوشمند، موفق شده در جایگاه دوم پرفروش‌ترین برندهای فعال  در این حوزه در ابعاد جهانی قرار گیرد.

شرکت تحلیل‌گر IDC گزارش جدیدی در خصوص میزان عرضه جهانی ساعت‌های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی منتشرکرده است. بر اساس این گزارش، میزان عرضه این دستگاه‌های الکترونیکی محبوب در سه ماهه اول سال جاری میلادی به ۱۶.۹ میلیون دستگاه رسیده که کاهش ۷.۱ درصدی را در مقایسه سالانه با بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.
 
در میان پنج برند برتر اشاره شده در این لیست، هوآوی با فروش ۲.۶ میلیون دستگاه ساعت هوشمند، ۱۵.۲ درصد از سهم کلی بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه دوم پرفروش‌ترین‌ شرکت‌ها قرار گرفته است. نکته قابل توجه اینکه هوآوی رشد ۱۱۸.۵ درصدی را در این بازه زمانی و در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده که از رشد دیگر شرکت‌های تولیدکننده ساعت هوشمند بالاتر است.

هوآوی در مجموعِ تعداد تجهیزات پوشیدنی فروخته‌شده نیز آمار خوبی را ثبت کرده و موفق شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع ۸.۱ میلیون دستگاه الکترونیکی پوشیدنی را به خریداران تحویل دهد.
 

SMARTWATCH.JPG


بر اساس گزارش IDC، میزان عرضه جهانی تجهیزات پوشیدنی با افزایش ۲۹.۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی به عدد ۷۲.۶ میلیون دستگاه رسیده است.




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: Huawei.com