گفته می‌شود دوست پسری لبنانی به نام "سامر المقلد" دارد و شاهزاده "ترک بن عبدالعزیز" نیز از دوستی همسرش با این جوان لبنانی خبر دارد. او که مدتی در لبنان زندگی می‌کرد...

با نگاهی گذرا به اندیشه افراطی وهابیت، در ابتدا به نظر می‌رسد که این اندیشه نه تنها تلاش کرده احکام و اصول اسلامی در زمینه‌های مختلف و به ویژه در برخورد با زنان را رعایت کند، بلکه یک گام نیز از این مسأله فراتر رفته است.

با نگاهی گذرا به برخی دختران و زنان خاندان آل سعود به راحتی می‌توان فهمید که بیشتر آنان نه تنها به اصول و به اصطلاح ارزش‌های اندیشه وهابیت پایبند نیستند، بلکه حتی به اصول دین مبین اسلام نیز التزام ندارند. برای اثبات این ادعا چند داستان به همراه تعداد عکس از زنان و دختران خاندان آل سعود ارائه می‌شود.

عکس زیر به شاهزاده "بنیه" 41 ساله، دختر "ملک سعود بن عبدالعزیز آل سعود" پادشاه پیشین عربستان اختصاص دارد. وی که یک دانشجو بوده، دو سال پیش در ایالت فلوریدای آمریکا به اتهام ضرب و شتم شدید خدمتکار فیلیپینی خود و سوءاستفاده از وی بازداشت شده و مورد محاکمه قرار گرفت. دادگاه او را به پرداخت هزار دلار غرامت محکوم کرد. دادگاه فلوریدا قصد داشت علاوه بر غرامت هزار دلاری، وی را به 15 سال حبس محکوم کند. اما با تلاش‌های پشت پرده سفارت سعودی در آمریکا و اعلام اینکه وی دارای گذرنامه ای سیاسی است و قابل محاکمه نیست، او از رفتن به زندان گریخت.
 

عکس زیر شاهزاده آل سعود "هند شمس الدین فاسی" همسر شاهزاده "ترک بن عبدالعزیز" برادر پادشاه سعودی است. این یکی از تصاویر خانم "هند" را نشان می‌دهد که در حال رقصیدن مهمانی جشن تولد خود در بیروت است. گفته می‌شود دوست پسری لبنانی به نام "سامر المقلد" دارد و شاهزاده "ترک بن عبدالعزیز" نیز از دوستی همسرش با این جوان لبنانی خبر دارد. او که مدتی در لبنان زندگی می‌کرد، در سال 2001 میلادی از سوی یک دادگاه به دزدی جواهرات به ارزش 5.5 میلیون پوند متهم شد اما پیش از محاکمه از این کشور گریخت.
 

دیگر شاهزاده خاندان آل سعود که عکس وی زیر قرار دارد و در اینجا معرفی می‌شود، "مشاعل بن فیصل بن عبدالعزیز آل سعود" است. او در حال حاضر یکی از زنانی است که در آمریکا مدل لباس است
. این عکس وی روی جلد یکی از مجله‌های آمریکایی قرار گرفته است. وی طی مصاحبه ای با آن مجله گفت: در عربستان سعودی زنان باید عبا بر سر کنند و خود را از نوک سر تا کف پا به طور کامل بپوشانند اما در اینجا یعنی لوس آنجلس وضعیت کاملا متفاوت است و با "ریاض" فرق می‌کند.
 

چهارمین دختر آل سعود شاهزاده "ریم
" دختر "ولید بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود" ثروتمندترین مرد جهان عرب است. عکس زیر به مراسم فارغ التحصیل شدن وی که در روز چهارشنبه 10/2/1428 هـ برگزار شد، اختصاص دارد.
 

پنجمین دختر از اعضای خاندان آل سعود شاهزاده "سماهر" دختر شاهزاده "ترک بن عبدالعزیز" است. عکس پایین به مراسم فارغ التحصیلی وی در بیروت اختصاص دارد که در کنار پدرش ایستاده است
.
 

ششمین دختر این خاندان که در اینجا معرفی می‌شود، شاهزاده "نوف" دختر شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" سفیر سابق عربستان سعودی در آمریکا است. شاهزاده "نوف" که حدود 25 سال از عمر خود را در آمریکا گذراند، رفتار و اخلاقش به هیچ وجه شبیه به اعراب نیست و وی به هنر نقاشی علاقه زیادی دارد و گفته می‌شود رتبه و جایزه ای نیز در یکی از جشنواره‌های آمریکا کسب کرده است. این جدیدترین عکس وی است.
 
 
هفتمین شاهزاده سعودی "هناء جادر" 39 ساله، همسر شاهزاده "محمد بن ترکی آل سعود" است که در این تصویر سر و صورت خود را پوشانده است. او نیز به اتهام ضرب و شتم خدمتکار خود بازداشت و محاکمه شد.
 
 
هشتمین و آخرین تصویری که در اینجا وجود دارد، به شاهزاده "شوق آل سعود" اختصاص دارد که در کنار دوست خود، "پاریس هیلتون" بازیگر سرشناس فرانسوی در سواحل فرانسه ایستاده است. انتشار این عکس توسط روزنامه‌ها و مجله‌های فرانسوی، برای خاندان آل سعود درسر ساز شد و برای مدت زیادی آنان را در برابر افکار عمومی کشورشان زیر فشار شدید قرار داد.
 
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
مردی که مدفوع‌اش از شکمش خارج می‌شود!! (+عکس)
نوزادی که از داخل رحم دست پزشک را گرفت!! (+عکس)
ترفند: کامپیوترتان را در 4 ثانیه خاموش کنید!
عجیب‌ترین شهرجهان: شهری که آب رو به بالا حرکت می‌کند!!
کوتاه از کوکاکولا، محبوب‌ترین نوشیدنی!
بیماری‌ای که شما را تبدیل به فیل می‌کند!! (+عکس)
دختر 27ساله‌ای که چهره اش شبیه یک پیرزن 80 ساله شده است!!