یک تحقیق نشان داد یک سوم مردان در هنگامی که همسرشان در حال رانندگی است...

یک تحقیق نشان داد یک سوم مردان در هنگامی که همسرشان در حال رانندگی است احساس امنیت نمی‌کنند
.
میلیون‌ها نفر از مردان زمانی که در کنار همسرشان نشسته‌اند، به دلیل آن که همسرشان دیر پدال ترمز را فشار می‌دهد پایشان را به کف خودرو فشرده‌اند
.
بسیاری دیگر نیز در هنگامی که همسرشان رانندگی می‌کرده‌ است بارها از ترس لبه صندلی را فشار داده‌اند.
یک دهم مردان اعلام کردند مواقعی پیش آمده است که همسرشان به دلیل بی‌توجهی از مسیر جاده منحرف شده و آن‌ها مجبور شده‌اند فرمان را بگیرند و خودرو را به جهت اول باز گردانند.
در نظر سنجی که توسط سایت OnePollو روی 3 هزار مرد انجام شده‌ است اکثر مردان اعلام کردند که رانندگی آن‌ها از همسرشان بهتر است.
آن‌ها معتقدند که مردان بسیار بهتر تمرکز می‌کنند، بیش‌تر به تابلو‌های راهنمای و رانندگی توجه می‌کنند و خیلی سریع‌تر و بهتر واکنش نشان می‌دهند.
یک پنجم مردان هم اعلام کردند زمانی که همسرشان رانندگی می‌کند هرگز احساس آرامش نمی‌کنند. یک پنجم مردان نیز به دلیل رانندگی همسرشان با او بگومگو کرد‌ه‌اند.
یکی از بزرگ‌ترین انتقاد مردان این است که زنان به راحتی و به سرعت حواسشان به دلیل توجه به کودکان، مناظر اطراف و دیگر خودروها پرت می‌شود.
از دیگر اعتراضات مردان این است که زنان به جای حرکت در یک خط مستقیم مرتبا از یک سمت به سمت دیگر می‌روند و فاصله خود را با خطوط کنار جاده رعایت نمی‌کنند.
فشردن ناگهانی پدال گاز و حرکت سریع خودرو و هم‌چنین نزدیک شدن بیش از حد به یک خودرو قبل از سبقت گرفتن از آن از دیگر مواردی بود که مردان در مورد شیوه رانندگی زنان انتقاد داشتند.
در همین حال نزدیک به یک دهم مردان ادعا کرده‌اند که گاهی اوقات لازم دانسته‌اند از همسر خود بخواهند خودرو را به کنار جاده منتقل کند تا آن‌ها خود پشت فرمان بنشینند.
با این حال سخنگوی این سایت گفت: من مطمئن هستم که رانندگی زنان به آن شدتی که مردان تصور می‌کنند بد نیست. شاید مردان در مورد رانندگی خود خیلی مطمئن هستند که این گونه فکر می‌کنند.
حقیقت چیست؟
با این که در این نظرسنجی مردان معتقدند بهتر از زنان رانندگی می‌کنند، اما تحقیقات دیگر ادعاهای دیگری را مطرح کرده‌اند.
تفاوت‌های بین مردان و زنان راننده در تصادفات رانندگی در کشورهای مختلف از جمله در آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا ثبت شده است و نشان می‌دهد که مردان نسبت به زنان در معرض خطر بیشتری قرار دارند.
شواهد گسترده‌ای وجود دارد که ثابت می‌کند مردان، به ویژه مردان جوان، در تمامی فرهنگ‌ها نسبت به زنان رفتارهای پرخطرتری دارند که بیشتر آن را به صورت مستقیم نشان می‌دهند. این موارد رانندگی ایمن را کاملاً تحت تاثیر قرار می‌دهد و رفتارهای پرخاشگرانه و تهاجمی احتمال میزان تصادف را بالاتر می‌برد
.
میزان انحراف رفتاری و تخطی از قانون به شکل قابل ملاحظه‌ای در مردان بیشتر از زنان است. این مساله در تخطی از قوانین رانندگی شامل سرعت مجاز، سبقت و رانندگی در حال مستی نمود بیشتری پیدا می‌کند. همچنین به طور متوسط مردان در بسیاری از موارد، بیش از زنان جویای خطر و هیجان هستند. بنیان این تفاوت سازمان یافته جنسی بیش از آنکه تنها محصول جامعه یا تجربه باشد، پایه‌های فیزیولوژیک در زنان ومردان دارد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
نتیجه جفت‌گیری شیر و ببر: حیوانی که تا بحال وجود نداشته است!؟ (+عکس)
غذا را بو نکنید چون شما را پیر می‌کند!
خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند!؟ (+عکس)
انتخاب زیباترین زن انگلستان؛ ستاره‌ای که همسرش بارها به او خیانت کرد! (+عکس)
پزشکی که آپاندیسش را خودش جراحی کرد! (+عکس جراحی)
تصاویری از کارهای احمقانه در یک مدرسه: فرو کردن صورت در شیشه، قدم زدن برروی چاقو و...!
تصاویری از چهره ستاره‌هایی که با آرایش زشت‌تر شده‌اند!!
رابطه نامشروع سه فوتبالیست مشهور با دختری کمتر از سن قانونی!! (+عکس)