یو اس نیوز در یکی از تازه ترین مقالات به قلم کیمبرلی پالمر هفت راه پولدار شدن را در سال ۲۰۱۱ را معرفی کرده است...

1. ایجاد یک برند(نام تجارى) جدید؛
وقتى یکى از ناشران، دوران باردارى اولین فرزندش را پشت سر مى گذاشت متوجه این موضوع شد که زنان سیاه پوست بیشتر از سایر زنان در معرض خطرات وضع حمل قرار دارند؛ همانجا جرقه اى در مغزش ایجاد شد و تصمیم گرفت کتابى را در مورد این گروه از جامعه و درباره نه تنها این مشکلشان بلکه در مورد سایر مسائل پیش روى آنها از قبیل مسائل مالى، زندگى و باورهاى اجتماعیشان به چاپ برساند؛ این اقدام وى با اقبال عمومى روبرو شده و شماره هاى دیگرى نیز از این کتاب به چاپ رسید و او اخیراً امتیاز انتشار دى وى دى هاى آموزشى این کتاب را نیز کسب کرده است.

2.ساخت وبلاگ؛
یکى از وبلاگسازان گمنام در مورد کارش اینگونه توضیح مى دهد که وى ۱۴ ساعت در روز کار مى کند. همچنین روزهاى شنبه و یکشنبه آخر هفته را نیز ۶ ساعت به کار مشغول است. گرچه به نظر مشکل مى رسد ولى در عوض درآمد آن به خوبى مکفى مى باشد. وى اظهار مى دارد در سال ۲۰۰۸، ۳۰هزار دلار از این راه درآمد کسب کرده اگرچه ۶ ماه اول براى او خیلى پربار نبوده است. وى اضافه مى کند که تنها درآمد این حرفه از محل ساخت وبلاگ کسب نمى شود بلکه به دنبال آن مشاوره هاى کارى هم هستند که درآمدزا مى باشند.

3.فروش مهارتهاى فردى؛
صرفنظر از اینکه شما متخصص شبکه هاى اجتماعى، ویراستار یا طراح وب باشید، همیشه مخاطبانى هستند که حاضرند براى توانایى هاى شما پول بپردازند. براى اینکار مى توانید با بهره از سایتهاى مختلف به آگهى مهارتهایتان بپردازید تا مخاطبان بتوانند با شما تماس بگیرند.

4.خدمات جدید ارائه دهید؛
سایتهایى در سطح اینترنت هستند که مى توانید خدماتتان جالبتان را در آنها آگهى کنید؛ در این سایتها خدماتى از قبیل طراحى چهره، نوشتن نام بر روى یک دانه برنج و بازیافت عکسهاى قدیمى به چشم مى خورند. از آنجایى که در این سایت خدمات مختلف براى فروش (یا خرید) با قیمت ۵ دلار عرضه مى شوند، پس بهتر است خدماتى را انتخاب کنید که قادر هستید به راحتى و به سرعت آنها را انجام دهید.

5.مشاوره؛
دانشگاهها، سازمانها و شرکتها به دنبال افرادى مى گردند که به مخاطبانشان مشاوره دهند. مى توانید در ابتدا این کار را به صورت رایگان پذیرا شوید و سپس با شناخته شدن نام شما در محافل، فرصتهاى جدید مشاوره پولى برایتان ایجاد مى گردد.

6.طراحى تى شرت؛
شرکتهایى هستند که حاضرند تى شرتهاى تولیدى خود را با تخفیف به شما بدهند تا شما با طراحى بر روى آنها تعداد بیشترى را به فروش برسانید. این کار از درآمد خوبى هم برخوردار استو گزارش شده گاهى افرادى درآمدى بالغ بر سالیانه ۱۰۰ هزار دلار از این حرفه کسب مى نمایند. البته این کار به آن سادگى هم نیست که به نظر مى رسد؛ به گفته یکى از فعالان این حرفه، وى روزانه ۱۶ ساعت طراحى مى کند، همچنین در طى یک سال و نیم اول فعالیتش هم موفقیت چندانى کسب ننموده گرچه در حال حاضر کار او رونق گرفته است. وى که اکثراً از شخصیتهاى جذاب کارتونى مانند مجموعه پنگوئنها براى کارهایش استفاده مى کند، اظهار مى دارد که تا به حال ۲۵۰۰طراحى در این زمینه انجام داده است.

7.محصولات دیگران را بفروشید؛
شرکتها همیشه براى فروش محصولاتشان به دنبال نماینده هستند. مارسیا بریسکس نویسنده کتاب "پول درمانى" مى گوید اگر مى خواهید سرمایه زیادى را صرف کار نکنید، بد نیست این کار را امتحان کنید ولى به خاطر داشته باشید هیچ گاه به آن دسته از کارهایى که مى بایست ابتدا تعداد زیادى از محصول را سفارش دهید روى نبرید.
در پایان متذکر مى شویم اقتصاد نوین فرصتهاى جدید شغلى را پیش روى شما قرار مى دهد و شما براى انتخاب بهترین آنها مى بایست مهارتها، سبک زندگى و آرزوهاى خود را مد نظر قرار دهید.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: دی.نا
 
مطالب جالب دیگر:
دختر 21ساله و ثروتمندی که با 13 بازیکن معروف ارتباط نامشروع داشت! + عکس
مراسم جشن تولد زن زیبای هالیوود در لاس وگاس! + عکس
آنجلینا جولی یک زنه عوضی و آشغال است!! + عکس
طالع بینی: سال 1390 برای شما چگونه خواهد بود؟!
كارت زرد نامرئي داور!! ورزشگاه از خنده ترکید! + عكس
زن و شوهرهای هنرمند ایرانی! + تصاویر