منابع آگاه فرانسوی اطلاع دادند كه نیروهای امنیتی این كشور در نظر دارند در آینده نزدیك دوربین‌هایی در فرودگاه‌های مختلف این كشور قرار دهند كه هنگام عبور مسافر، تمام بدن وی به صورت عریان...

 

منابع آگاه فرانسوی اطلاع دادند كه نیروهای امنیتی این كشور در نظر دارند در آینده نزدیك دوربین‌هایی در فرودگاه‌های مختلف این كشور قرار دهند كه هنگام عبور مسافر، تمام بدن وی به صورت عریان نشان داده خواهد شد.

این منابع در ادامه افزودند: مقامات امنیتی فرانسه به آن دلیل كه پیش بینی می‌كنند این اقدام با واكنش شهروندان فرانسوی مواجه شود، خبر نصب چنین دوربین هایی را اعلام نخواهند كرد.

 

منابع آگاه فرانسوی همچنین گفتند: این دوربین‌ها قرار است ابتدا به صورت آزمایشی در فرودگاه شهر "نیس" در جنوب شرق فرانسه نصب شود.


در همین راستا یكی از مسئولان این فرودگاه در این باره گفت: در صورت لو رفتن خبر نصب چنین دوربین‌هایی، ما به راحتی می‌توانیم نصب آنرا توجیه كنیم.

گفتنی است كمیته ملی آزادی در فرانسه و نیز اداره مسائل قانونی و آزادی‌های شخصی فرانسه كه زیر مجموعه وزارت كشور فرانسه است نیز با چنین كاری موافقت كرده است.

شایان ذكر است پیشتر چنین دوربین هایی در ورودی‌های منطقه الخضراء بغداد توسط ارتش آمریكا نصب شده بود كه با واكنش شدید عراقی‌ها روبرو شد اما با گذشت زمان آن موضوع به دست فراموشی سپرده شد. گفته می‌شود برخی فرودگاه‌های هلند، اسپانیا، روسیه، مكزیك و غیره نیز پیشتر چنین دوربین هایی را به صورت آزمایشی نصب كرده بودند.



مطالب جالب دیگر:
آمار باور نکردنی یکی از تالارهای معروف تهران!!
تصاویر مردی که خود را شیطان کرد!!!(16+)
شغل دوم ستاره‌های ایرانی!
حالا که برگشتم! «فرزاد حسنی»
سايت هاليوود: گلشيفته محبوب‌تر از آنجلينا جولی!!
كلاهبرداری از شهرت رضا صادقی!
دیوید بکهام در مسابقه آشپزی پنجم شد!
سرویس ایاب و ذهاب بسیار جالب کارمندان مایکروسافت! (+عکس)
موس جدیدی که بر روی هوا هم کار می‌کند!!
آبنباتی که با لیس زدن آن مسیر فکری ما عوض میشود (+عکس)
تصاویر گریه کردن جواد خیابانی هنگام بازی ایران و ایتالیا!
آنجلینا جولی به مايكروسافت می‌پيوندد!
نکته‌ای جالب از ایمیل یاهو
فکر می‌کنید فضا چه بویی می‌دهد؟!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع:جهان