در حالی که بسیاری از کارشناسان بر افزایش خرافه‌گرایی و سوءاستفاده از احساسات مردمی طی چند سال اخیر تاکید کرده و نسبت به تبعات خطرناک آن هشدار داده‌اند، در برخی فروشگاه‌های شمال و غرب تهران با...

 

در حالی که بسیاری از کارشناسان بر افزایش خرافه‌گرایی و سوءاستفاده از احساسات مردمی طی چند سال اخیر تاکید کرده و نسبت به تبعات خطرناک آن هشدار داده‌اند، در برخی از فروشگاه‌های شمال و غرب تهران با عرضه فراوان و آزادانه نمادهای این گروه‌های انحرافی و التقاطی روبرو می‌شوید.

تصویر زیر از یکی از فرشگاه‌های مرکز خرید در تهران تهیه شده که در آن صلیب‌های شکسته به عنوان یکی از نمادهای گروه‌های افراطی نژاد پرست و منحرف جنسی به چشم می‌خورد. در این حال سرتیپ پاسدار حسین ذوالفقاری که پیش‌تر جانشین فرمانده نیروی انتظامی بود می‌گوید: بیش از 50 فرقه و گروه تخدیری (شیطان پرستی) به ایران وارد شده كه نیمی از آنها فعال بوده و اقدام به ترجمه، چاپ و توزیع قریب به 200 ‪ عنوان كتاب در این زمینه كرده‌اند.


برخی از این گروه‌ها را بهتر بشناسیم

فرمانده کنونی دانشکده ناجا می‌گوید: یكی از فرقه‌های انحرافی تحت عنوان‪ TSM توسط فردی بنام «الف» كه خارج از كشور زندگی می‌كند هدایت می‌شود. وی در توضیح نحوه فعالیت این فرقه گفت: این فرد با لابی صهیونیست‌ها مرتبط است. محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد و صدها جوان در كلاس‌های او شركت كرده و در مقابل او اشك ریخته و به گناهان خود اعتراف می‌كنند.

ذوالفقاری اضافه كرد: فرد دیگری بنام «الف- ر» كه زادگاهش یكی از شهرستان‌های كشور است و دارای تعدادی مرید می‌باشد كه برای مراد خود حاضرند هر كاری بكنند.

وی افزود: دختران زیادی به خاطر او ازدواج نمی‌كنند و ادعا می‌كنند او همسر عرفانی آنهاست و او نیز ادعا می‌كند مرده را زنده می‌كند و عمدتا در تاریكی زندگی می‌كند.

ذوالفقاری تصریح كرد: فرد دیگری بنام «ع -ی» ادعا می‌كند عرش به واسطه حضور او برپاست، زلزله‌ها را پیشگویی می‌كند، انرژی درمانی می‌كند و روزانه تعداد زیادی بیمار به وی مراجعه می‌كند.

جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: پلیس در راستای وظایف قانونی بر این جریانات اشراف اطلاعاتی دارد و برخی نیز كه مرتكب جرم شده بودند شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 

ذوالفقاری در ادامه به جعل 3000 نوع از این فرقه‌ها طی ‪ ۳۰سال اخیر اشاره كرد و گفت: اصول مشترك این گروه‌ها انحراف از ادیان حنیف و التقاط در اعتقادات و وعده‌های كاذب و سوء استفاده از گرایش جوانان به مبدا هستی و سوء استفاده جنسی می‌باشد.

هشدار

اخیرا گروه‌هایی تحت عنوان شیطان پرستان كه دارای انحرافات فكری و جنسی هستند با هدایت سایت‌های بیگانگان در كشور در حال شكل‌گیری‌اند. این گروه‌ها ضمن برگزاری مراسم خاصی، تبلیغ پوشیدن لباس خاص بعنوان لباس مقدس منقوش به نمادهای شیطان پرستی، از گردنبند (صلیب شكسته یا صلیب برعكس) انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده نموده و در برگزاری این مراسم ضمن شرب خمر اقدام به رقص و پایكوبی می‌نمایند.

عقاید شیطان پرستان چیست؟

آنان بر این باورند كه باید برخلاف ادیان بویژه اسلام عمل كرد و با انجام اعمال دلخواه و كارهای خلاف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب كشاند. آنچنان که جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی هم تایید کرده است افراد عضو این گروه در برخی رشته‌های ورزشی مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام ورزش از موزیك‌های خاص شیطان پرستی استفاده می‌كنند.

این گروه‌ها دارای كتاب‌هایی به زبان لاتین بوده و با تجمع در پارك‌ها و تفرجگاه‌ها در خصوص رخدادهای جدید در سطح كشور در رابطه با شیطان بحث و گفتگو می‌كنند.



مطالب جالب دیگر:
"ميترا حجار" به ايران باز می‌گردد!؟
شغل دوم ستاره‌های ایرانی!
حالا که برگشتم! «فرزاد حسنی»
تصاویر مردی که خود را شیطان کرد!!!(16+)
آنجلینا جولی و يك عمل زيبايی ديگر!
ساخت بزرگترین گوشی همراه!
با این تصاویر و تست میزان خشونت و استرس خود را تخمین بزنید!
نصب دوربين‌های عريان كننده بدن در فرودگاه!!
پیدا شدن كيف پول بعد از 60 سال
كلاهبرداری از شهرت رضا صادقی!
دیوید بکهام در مسابقه آشپزی پنجم شد!
سرویس ایاب و ذهاب بسیار جالب کارمندان مایکروسافت! (+عکس)
شخصیت بر اساس رنگ‌ها!(شخصیت شناسی)
موس جدیدی که بر روی هوا هم کار می‌کند!!




گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: البرز