لنگه‌كفش‌های خبرنگار عراقی كه دیشب به سوی رئیس‌جمهور آمریكا پرتاب شد، در مزاید‌ه‌ای در شبكه اینترنت 500 هزار دلار...


لنگه‌كفش‌های خبرنگار عراقی كه دیشب به سوی رئیس‌جمهور آمریكا پرتاب شد، در مزاید‌ه‌ای در شبكه اینترنت 500 هزار دلار ارزش‌‌گذاری شد.

این در حالی است كه در اقدامی نمادین بر اساس مزایده‌ای كه در شبكه اینترنت انجام می‌شود این كفش‌ها با قیمت پایه 100 هزار دلار به فروش گذاشته شده است.
 


البته بعد از لحظاتی كه از این مزایده گذشت، قیمت این كفش‌ها به 500 هزار دلار رسیده است.
 

این نخستین باری است كه یك شیء ناملموس در اینترنت به مزایده گذاشته می شود، در صفحه‌ای كه این مزایده در آن انجام می‌شود، عكس "منتظر الزیدی" قرار دارد كه كفشش را به سوی بوش پرتاب می‌كند، همچنین عكس دیگری بوش را در حالی نشان می‌دهد كه كفش از روی سرش عبور می‌كند.
 
 
"منتظر الزیدی" خبرنگار شبكه البغدادیه كه در این كنفرانس میان خبرنگاران برای پوشش خبری نشسته بود هنگام دست‌دادن بوش و مالكی كفش‌های خود را به سوی بوش پرتاب كرد، او هنگامی كه نخستین كفش خود را به سوی بوش پرتاب می‌كرد گفت: «ای سگ! این هدیه‌ای از سوی عراقی‌ها به توست؛ این بوسه خداحافظی است.»

وی به سرعت كفش دیگرش را نیز به سوی بوش پرتاب كرد و گفت: این از سوی بیوه‌ها، یتیمان و افرادی است كه در عراق كشته می‌شوند.

بوش كه به این قبیل بدرفتاری مردم با وی عادت كرده بود، با دستپاچگی و به شوخی گفت: «تنها چیزی كه می‌توانم بگویم این است كه شماره كفش این مرد 10 بود.»

وی در ادامه در حالی كه قصد توجیه این نفرت عمومی را داشت برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر، گفت: این كاری است كه مردم در یك جامعه آزاد انجام می‌دهند!

بوش در حالی از این صحنه با عنوان "دموكراسی" و آزادی" نام برد كه خبرنگار پایگاه خبری "آفاق" با تشریح این حادثه می‌گوید: محافظان و نیروهای امنیتی، این خبرنگار عراقی را آن‌قدر كتك زدند كه صدای جیغ‌های وی، دل همه را به درد آورد.


گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahanews.com


مطالب جالب دیگر:
قضاوت مردم در مورد پولدارها و بی پول‌ها!! (طنز)
ارواحی که مانع خروج دزد شدند!!
اسامی ثروتمندترين مردان عرب
کوتاه در مورد حمامی که تنها با یک شمع گرم میشد!!
تولید رایانه‌هایی که به درخت تبدیل می‌شوند!! (+عکس)
مردانِ زن نمای سینمای ایران(+عکس)