... گربه هفت ساله‌ای به نام «وودوو» پس از آن كه از یك ساختمان 34 طبقه سقوط كرد، به طرز معجزه‌آسایی با افتادن و گیر كردن...

بر اساس گزارش ماموران آتش‌نشانی سیدنی در استرالیا، یك گربه خانگی پس از سقوط از یك ساختمان 34 طبقه، به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

گربه هفت ساله‌ای به نام «وودوو» پس از آن كه از یك ساختمان 34 طبقه سقوط كرد، به طرز معجزه‌آسایی با افتادن و گیر كردن بر روی شاخه‌های یك درخت، زنده ماند و از خطر مرگ نجات یافت.

این گربه كه یك حیوان اهلی و خانگی است، از ساختمانی در منطقه «گلدكوست» در شرق منطقه «كوئینزلند» استرالیا، سقوط كرد.

«شری واشنگتن» ـ صاحب این گربه ـ یادآور شد: ما در طبقه سی و چهارم، آخرین طبقه ساختمان، زندگی می‌كنیم. گربه‌ام، «وودوو» برای تماشای مناظر به بالكن رفته بود كه ناگهان افتاد.

وی خاطر نشان كرد: هنگامی‌كه برای بازگرداندن گربه به سمت بالكن رفتم، با كمال تعجب متوجه شدم كه سقوط كرده و من در آن حالت تنها كاری كه می‌توانستم انجام بدهم، این بود كه با اورژانس و آتش‌نشانی تماس بگیرم.

اما هنگامی‌كه ماموران آتش‌نشانی به محل رسیدند، متوجه شدم گربه‌ام بر روی شاخه‌های درخت افتاده و به طرز معجزه‌آسایی زنده مانده ‌است.

ماموران آتش‌نشانی منطقه كوئینزلند با نجات جان این گربه خوش شانس اعلام كردند: حیوان تنها دارای جراحاتی از ناحیه پنجه و چند خراشیدگی شده و حال عمومی خوبی دارد.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir
 
 
مطالب جالب دیگر:
ملکه زیبایی کل جهان انتخاب شد(+عکس)
کوتاه در مورد کریسمس
خارق‌العاده‌ترین و بزرگترین پل آبی آلمان(+عکس)
اسكارلت یوهانسن: فعلا خیلی جوان هستم
تصاویر مسابقه پرتاب كفش در دانشگاه شاهد
چراغانی کریسمس تهدیدی جدی برای زمین!