دو دانش‌آموز ژاپنی بمب به جامانده از جنگ جهانی دوم را برای انجام تحقیق و مطالعه بر روی آن به کلاس درس خود در دبستانی در جزیره اوکیناوا آوردند...

دو دانش‌آموز ژاپنی بمب به جامانده از جنگ جهانی دوم را برای انجام تحقیق و مطالعه بر روی آن به کلاس درس خود در دبستانی در جزیره اوکیناوا آوردند و باعث ترس و وحشت معلمان مدرسه خود شدند.

دو پسربچه ژاپنی با آوردن یک بمب به جا مانده از جنگ جهانی دوم به کلاس درس باعث ترس و وحشت معلمان مدرسه‌ای در جزیره اوکیناوا شدند.

این دو پسربچه دوازده ساله گفتند این بمب را هفته گذشته در یک یاردی مدرسه جائیکه ساکنان هنوز صدها‌مواد منفجره بدون مصرف را از زیر خاک بیرون می‌کشند، یافته‌اند.

"یوشی‌یاسو هزنان" معاون دبستان شونان در این باره گفت: ما بلافاصله دریافتیم که این بمب هنوز خنثی نشده است و پلیس را در جریان امر قرار دادیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه این دو دانش‌آموز این بمب را برای انجام مطالعه بر روی آن به مدرسه آورده‌اند اضافه کرده است در این مدرسه کلاسهای ویژه‌ای در مورد مطالعات صلح برپاست.

این بمب سی‌سانتیمتری ساخت آمریکا بلافاصله توسط متخصصان خنثی سازی از مدرسه بیرون برده شده است.

جزیره اوکیناوا در زمان جنگ جهانی دوم صحنه خونین ترین درگیریها‌بود و نیروهای امریکایی 83 روز این جزیره را از زمین و هوا هدف بمباران و حملات نظامی قرار دادند که از میان 190 هزار قربانی ژاپنی این درگیریها، نیمی از آنان متعلق به ساکنان جزیره اوکیناوا بودند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: inn.ir
 
مطالب جالب دیگر:
هديه بسیارعجيب پدر برای تولد پسر!!
کیت وینسلت: چاق شده‌ام!
اتومبيل افراد مشهور(+عکس)
کوتاه درمورد دختر 17 ساله‌ای با 7 فرزند!!(+عکس)
چرا بعضی افراد چپ دست هستند؟