سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، پس از سوار كردن یك مرد 71 ساله ، او را آنقدر قلقلك دادند كه...

سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، پس از سوار كردن یك مرد 71 ساله ، او را آنقدر قلقلك دادند كه بیهوش شد و سپس اموالش را سرقت كردند.

حسین توكلی با اشاره به این پرونده سرقت كه تاكنون سابقه نداشته است گفت: چند روز پیش، عابران در یكی از محله‌های خلوت غرب تهران با مشاهده پیرمردی كه در حاشیه یك كوچه بیهوش افتاده بود، موضوع رابه مركز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش كردند و پس از حضور ماموران در محل، مرد سالخورده به بیمارستان منتقل و پس از اقدامات پزشكی، وی به دادسرای جنایی تهران مراجعه و در ارتباط با بیهوشی خود و سرقتی كه از وی صورت گرفته، شكایت كرد.

شاكی در اظهارات خود گفت: پس از دریافت حقوق بازنشستگی‌ام، سوار یك خودروی پراید شدم. در طول مسیر، راننده و 2 سرنشین خودرو مدام با من شوخی می‌كردند تا این كه رانندهبه بهانه شلوغی مسیر، وارد یك خیابان فرعی شد و در این هنگام، 2 سرنشین خودرو شروع به قلقلك دادن من كردند و این قلقلك‌ها آنقدر ادامه پیدا كرد كه بیهوش شدم و زمانی به خود آمدم كه متوجه شدم چندین ساعت در بیمارستان بوده‌ام.

بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی افزود: به دنبال این شكایت، دستور قضایی صادر و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و چهره‌نگاری، ردپای یكی از سارقان سابقه‌دار به نام ناصر شناسایی شد. پس از دستگیری این متهم، وی در تحقیقات مقدماتی ابتدا منكر سرقت شد اما پس از مشاهده دلایل و مدارك و مواجهه با مالباخته به جرم خود با همدستی 2 نفر از همدستانش اعتراف كرد.

متهم در اعترافاتش گفت: پس از سوار كردن پیرمرد شاكی متوجه شده‌اند او به قلقلك حساسیت دارد و به قصد سرقت ابتدا با وی شوخی كرده‌اند و در ادامه آنقدر او را قلقلك داده‌اند تا بیهوش شده است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jamejamonline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
گوشی كشويی جديد با حرفه‌ای‌ترين دوربين ديجيتالی موجود
دختر 19ساله ايرانی، معروف‌ترین دختر امریکا!! (+عکس)
روزی 2 تریلیون sms!
کوتاه درمورد یکی از زیباترین مجریان فرانسه (+عکس)
نصب آگهی"خدا هست"بر روی اتوبوس‌های لندن!