انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین!
انفجار گوشی آیفون 7 پس از رها شدن از دست صاحبش, سوژه رسانه های خبری شده است.

انفجار گوشی آیفون 7

بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از مشکل پیش‌آمده برای باتری گوشی است.

باتری‌های لیتیوم یونی وقتی آسیب می‌بینند خطرناک می‌شوند، متورم می‌شوند و ممکن است منفجر شوند. گزارش شده در چین، آیفون فردی از دستش رها شده و روی زمین افتاده، به همین خاطر متورم شده و پس از آن منفجر شده است.

طبق گزارش، این آیفون 7 پلاس حدود یک ماه پیش خریداری شده است. دارنده آیفون منفجرشده گفته است که این گوشی به طور تصادفی از دستش رها شده و پس از افتادن روی زمین شروع به دود کردن و لرزش کرده است و پس از آن نیز متورم شده و بلافاصله منفجر شده است.


انفجار گوشی آیفون 7

انفجار گوشی آیفون 7

 

همان طور که در عکس دیده می‌شود، تورم و انفجار آیفون شدید بوده، طوری که کامل خم شده و نمایشگر از بدنه جدا شده است. اپل در این مورد چیزی نگفته است، اما می‌دانیم این اولین بار نیست که آیفون 7 منفجر می‌شود. چند ماه پیش نیز خبر انفجار آیفون دیگری شنیده شد، اما این بار افتادن آیفون روی زمین ممکن است آسیب زیادی به آن وارد کرده باشد و به همین دلیل دستگاه منفجر شده باشد.

نمی‌توان در مورد این اتفاق اظهار نظر قطعی کرد و ممکن است باتری از قبل آسیب دیده باشد. آیفون‌های افراد بسیاری هر روز از دستشان رها می‌شود و به زمین می‌افتد، اما هیچ کدام منفجر نمی‌شود. شاید هم باتری این دستگاه از ابتدا مشکلی داشته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: gsm.ir