سخنگوی اتحادیه حفاظت از حیوانات آمریكا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، گفت: ماموران اداره پست منطقه بوستون در ایالت «ماساچوست» آمریكا حین بررسی و...

مقامات پست بوستون در آمریكا اعلام كردند: یك بچه گربه پس از آن كه درون یك صندوق پستی افتاد، به یك ایالت دیگر پست شد.
سخنگوی اتحادیه حفاظت از حیوانات آمریكا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، گفت: ماموران اداره پست منطقه بوستون در ایالت «ماساچوست» آمریكا حین بررسی و تخلیه یك صندوق پست در منطقه متوجه حضور یك بچه گربه هشت هفته‌ای و به وزن یك كیلوگرم شدند كه داخل صندوق و در میان هزاران پاكت نامه و كارت پستال بود.

وی خاطر نشان كرد: این بچه گربه پس از آن كه درون صندوق افتاده بود، با نامه‌های داخل آن به یكی دیگر از مناطق ایالت ماساچوست منتقل شده و در آنجا بود كه ماموران متوجه حضور این حیوان شده و او را به انجمن تحویل دادند.
این بچه گربه كه «پوستینا» نام دارد توسط صاحبش داخل این صندوق پست انداخته شده بود و ماموران انجمن حفاظت از حیوانات آمریكا پس از بررسی و شناسایی صاحب این حیوان او را به پرداخت دو هزار و 500 دلار و پنج سال حبس محكوم كردند.
این در حالیست كه طی یك سال اخیر خشونت علیه حیوانات در ایالات مختلف آمریكا 48 درصد افزایش یافته و تاكنون انجمن‌های حفاظت از حیات وحش موفق نشدند این خشونت را پایان دهند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: parsine.com