همچنین ماموران پلیس منطقه «میلا» زمانی از این موضوع باخبر شدند كه پرستار پسر دوم این خانواده‌، وضعیت نامناسب این كودك هفت ساله را به مقامات پلیس و مددكاران اجتماعی اطلاع داد و آن‌ها...

مقامات پلیس فرانسه اعلام كردند: ماموران پلیس این كشور والدینی را كه كودك هفت ساله‌شان را از بدو تولد در زیرزمین منزلشان محبوس كرده بودند، دستگیر و روانه زندان كردند.
رییس پلیس منطقه «میلا» در فرانسه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، یادآور شد: والدین این كودك هفت ساله از بدو تولد او را درون زیرزمین منزل مسكونیشان محبوس كرده و همانند یك حیوان با او رفتار می‌كردند.
این مقام مسوول اضافه كرد: پدر این كودك 42 ساله و مادرش 35 ساله دارد و این پسر هفت ساله را در یك زیرزمین كه تنها اتاق خواب داشته، زندانی كرده بودند.
گفته می‌شود، این كودك حتی اجازه رفتن به توالت را نداشته و هنگامی كه ماموران پلیس او را یافتند، این پسر بچه در كثافت غوطه‌ور بود.
در این زیرزمین هیچ روشنایی وجود نداشت و علاوه بر این، پدر این كودك او را در روز و مرتب به باد كتك می‌گرفت.
همچنین ماموران پلیس منطقه «میلا» زمانی از این موضوع باخبر شدند كه پرستار پسر دوم این خانواده‌، وضعیت نامناسب این كودك هفت ساله را به مقامات پلیس و مددكاران اجتماعی اطلاع داد و آن‌ها با مراجعه به منزل این زوج و یافتن این كودك، والدین وی را دستگیر كرده و كودك هفت ساله را از زیرزمین بیرون آوردند.
دادگاه عالی فرانسه پدر این كودك را به 15 سال و مادرش را به هفت سال حبس محكوم كرد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر عکس‌العمل‌های هواداران مایکل پس از شنیدن خبر مرگ وی!
دختر افغانی، ملکه زیبایی انگلستان شد!! (+عکس)
آخرین رده بندی زیباترین زنان جهان! (+عکس)
ازدواج دختر عاشق و سارق مسلح در زندان‬!
اوباما: دخترانمان به سني رسيده‌اند که از روابط‌شان می‌ترسم!
حرکت عجیب مرد چینی در آشپزخانه!!